دید به آ ّفرینش
ومردمگاه های ( جوامع ) آ ینده
Universe view and future societies
((((((((((()))))))))))))))((((((((()))))))))))))
I. DCDer or
Decider, Creator, Developer
تصمیم گیرنده
آفریننده
گسترش دهنده
ماده , انرژی, نیروی جاذبه, فضازمان ,
سیاه چاله , سینگولاریتی, انفجار بزرگ و غیره
با هر بیان اندیشه ای یا مادی هیچ کدوم از اونها
خصلت های فکر کردن ,آگاهی ,داشتن اراده, تصمیم گیری و عمل کردن ندارن
تا بتوانند
تصمیم گیرنده - پدید آورنده - و توسعه دهنده باشن
از اینرو
نه تنها هیچ کدومشون سبب حتی - یک کار - در آفرینش نبوده اند آونها
. حتی از بودن خودشون هم دراین هستی بی خبرند
دوباره حتی انسان هنگام تولد - از بودن خودش هم توی این هستی
هیچگونه آگاهی نداره
((((((((((((())))))))))(((((((((()))))))))))
MEP'S (Creator’s )
or
Main Essence and Property's
Natural Scientific
"Guiding" Leadership not "Deciding" Leadership
in
The MFPP & S
or
The “ Matter Feeling Property”
Physics and Societies
))))))))))))))))))))((((((((((((((()))))))))))))))(((((((((((((((
II. Starting point
نکته آغازین
به همونگونه ای که
تمام هستی بدون کمک هیچ انسانی و یا بدون هیچ اختراع انسانی بوده
به همانگونه
میتوان هستی را بررسی و |ّبژوهش کرد و بجای ایجاد وسایل غیر افرینشیی
گوناگون - راه های آفرینشی را کشف کرد
در نتیجه تا زمانیکه بژوهش ها
بدون قوانین و ارزشهای ساخته انسان نباشند آنها ا
نیستند مانند Natural scientific
بژوهشهای فیزیکی دو شکاف در فیزیگ کوانتوم و یا
CERN پژوهش های زیر اتمی
پژوهش های بیمارستان ها وغیره
که با ساخته های اندیشه ای و مادی انسان هستن و در نتیجه
. نیستند - انجام میگیرد Natural scientific
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
III. ا ولین نکته بعد از نکته آ غازین
تاکید بر اینکه هر انسانی و تمام انسانیت با یکدیگر نسبی هستن
از اینرو
هم افکار و هم کارهایشان میتواند تا صد اشتباه باشد
یک نمونه برای روشن شدن این دید
نکته آغازین میباشد که نشان میدهد که
انسان امروزی چگونه
اشتباه فکر میکنه
اشتباه کار میکنه و
. اشتباه زندگی میکنه
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
IV. نبودن و بودن
نبودن- هنگامی که هیچ آفرینشی و در نتیجه
هیچ آفریده ای وجود نداشته
- بودن
ولی در عین حال
موجودی وجود داشته که آفرینش را آفریده .
چرا که
. هیچ آفریده ای و آفرینشی وجود نداشته
---------------
بگونه ای اولین ذره ما دی بدیدار شده
وبه ا تم و ترکیبات
گوناگون و آفریده های گوناگون تبدیل شده
چگونه این اولین اثر ما دی آفریده شده ؟
آین اثر مادی یا با ید خودش خوش را آفریده باشه /
. یا اینکه آفریده شده باشه /
همچنا نکه در نکته شماره ا یعنی
تصمیم گیرنده آفریننده و گسترش دهنده گفته شد
ماده و انرزی بخاطر اینکه
خصلت های اندیشیدن /
خصلت آگاه شدن /
اراده /
تصمیم گیری /
انجام کار /
ندارن
نه تنها انجام دهنده - حتی یک کار ا ز کارها یی
را که میکنند نیستند
بلکه ز بودن خودشان درا ین هستی آگاهی ندارن
ماده و ابزی دو وسیله هستن برای آفریدگار آفرینش )
که اندیشه های غیر مادی خودش
را بصور مادی قابل لمس برای انسان بیان میکن
( ودر نتیجه هر آفریده ای کتابی است برای نکات مربوطه ا ش
. چرا که اونها از جمله مغز اندیشیدن و آگاه شدن را ندارن
ا ز اینرو
ماده ای که از بود خودش هم در این هستی آگاه نیست /
نمیتونه خودش آفریننده خودش با شه و
بودن ماده بی اطلا از وجود در ا ین هستیدیلی انکار نا بزیر /
بر وجود آفریدگاری است که ماده را آفریده
و در را بطه با بود و نبود
هنگا می که هیچ اثری از هستی یا یونیورس موجود - نبود /
موجودی بود که ماده بی اطلا از وجود خودش را افرید و گسترشش داد
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
V. Big Bang بیگ بنگ
با هر گونه تعریف مادی و ا ندیشه ای
مطلقن نمیتونه فکر بکنه /
مطلقن نمیتونه آگاه بشه /
مطلقن نمیتونه تصمیم بگیره /
مطلقن نمیتونه چیزی رو ببینه /
مطلقن نمیتونه چیزی و بشنوه /
ببیا نی دیگر
هستی یا یونیورس
بوسیله
نا د ا نی مطلق /
نا آگاهی مطلق /
کوری مطلق /
کری مطلق /
یعنی بیگ بنگ
آفریده شده
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
VI. three evaluation points
سه نکته برای ارزیابی این اندیشه ها
غیر قابل تصور بودن
پشت سر گذاشتن سیوه زندکی امروزی بشر و
جانشین کردن اون با یک زندگی که در اون افراد اندیشید نشون – گفتگویشون – نگاه کردنشون – کارهاشون – و زندگیشون
بر پایه
باشد Natural sciences دانش های آفرینش و یا
غیر قابل تصور میباشد اما
غیر قابل انکار بودن
این غیر قابل انکار هستش که تمامی ابداعات اندیشه ای و مادی انسان
نیستند و Natural scientific آفرینشی و یا
در نتیجه بی ربط به آفرینش
و نتیجه این بی ربطی انواع مشکلات فیزیکی – روانی – اجتماعی – محیط زیستی
مانند شرایط بشر و محیط زیست در 2020 میباشد که در آن
بخش های زیادی از زندگی انسان فلج شده .
تنها راه زندگی درست
و بدون مشکلات فیزیکی – روانی – اجتماعی – محیط زیستی و غیره
در نهایت
زندگی بر اساس دانش های آفرینشی و بدون ابداعات انسان میباشد
در این روند بسوی زندگی آفرینشی از بعضی ابداعات که هنوز
راه حل آفرینشی اونها کشف نشده باید استفاده کرد
ولی همزمان
باید برای یافتن راه حل های آفرینشی مثلن جراحی ها فعال بود
چونکه تا وقتی که جراحی بدون وسایل ابدایی انسان نباشد
نیست Natural scientific جراحی آفرینشی و یا
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
VII. Practicability and falsification
Practicability امکان عملی بودن این اندیشه
هستی موجود باهمه تکابوهای بی بایانش
از وجود خودش هم خبر ندارد
چرا که هستی مانند انسان خصلت های فکر کردن و آگاه شدن و
اراده کردن و - انجام آونهارو نداره و در نتیجه
هیچ نقش
- عمل کننده خود آگاهی در مورد بیدایش خودش را نداره
دیگر اینکه حتا انسان نیز هنگام تولد از
بودنش در این گیتی آ گاهی ندارد
اما با وجود این بی آگاهی
تمام پدیده های هستی مشغول کارهای آفرینشی خود هستند
و این کار کردن بدون کمک هیچ انسانی هستش
در نتیجه
پژوهش و بررسی هستی و پدیده های ان بدون وسایل ساخته انسان
نه تنها امکان پزیر
. هستش Natural scientific بلکه تنها راه صد در صدی
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Falsification رد کردن یا
بر اساس اینکه
اتم - سلول - مغز انسان و تمام هستی بدون کمک انسان آفریده شده
بی برو برگرد
تکنولوزی و راه های بژوهشی آفرینشی خودشو هم داره
از اینرو
آنها یی که پژوهش در بدن انسان و تمامی پدیده های آفرینش را
بدون ساخته های اندیشه ای و مادی انسان نا ممکن میدانند
باید ثابت بکنند که
آفرینش از خودش تکنولوژی و راه های تجسسی ندارد
بر اساس استدلات آفرینشی
Natural scientific reasoning
این اثبات غیر ممکن هست چرا که
منبع تمام بژوهش های دانش های آفرینشی
.آفرینش هستش
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Universe view and future societies
Contact:
info@futuresocieties.net
universeview@futuresocieties.net
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::