دید به آ ّفرینش
ومردمگاه های ( جوامع ) آ ینده
Universe view and future societies
((((((((((()))))))))))))))((((((((()))))))))))))
نسبی بودن هر فرد و تمام ا نسانیت با یکدیگر
هر کسی و تمام انسان ها با یک دیگر – از نظر اندیشه نسبی هستن
از این رو میتونه نظرات اونها تا صد در صد هم اشتباه باشه
همینطور نظرات این پژو هش میتونه تا صد در صد اشتباه باشه.
ولی تا هنگامی که اشتباه بودن اونها ثابت نشده
از اونها دفاع خواهد شد.
بخش چهار
خونه های دانشگاهی در
دانشگاه آفرینش
)))))))))((((((())))))))))(((((((()))))))))))))))
هر پدیده آفرینشی
یک کتاب آفرینشی با /
ساختار کلی اون ( خ ا ق رط ک ت ه ) بعنوان محتوای اون که /
/ با پیکر مادی گرفتن – مثا اتم سلول یا مغز مادی شده. /
از اینرو
کتابخانه ها
در هر نقطه از هستی /
پدیده های گوناگونی هستند /
بعنوان کتاب های گوناگون در اون نقطه /
که اون نقطه رو – یک کتابخونه – خونه ای میکنه /
برای ساکنین اون خونه.
آزمایشگاه ها
این کتابخونه ها همزمان – پژوهشگاه هایی هستند
برای پژوهش های دانشهای آفرینشی
از قوانین فیزیک – شیمی و غیره کلی گرفته
تا شیوه پیکرگرفتن –
( خ ا ق رط ک ت ه ) غیر مادی اتم – سلول و....
در پیکر فیزیکی اتم – سلول و غیره .
در نتیجه
در این خونه های دانشگاهی
هر گسی یک کار آفرینشی و یک زندگی آفرینشی داره
Natural scientific job and life
در این خونه های دانشگاهی و دانشگاه هستی
جایی برای کارهای ساخت انسان نیست مانند
کار تو مغازه ها /
کاردر با نکها /
کار تو کارخونه ها /
کار نظامی /
کارهای حکومتی و دیگر - نیستش./
در این دانشگاه ها
اندیشیدن – آگاه شدن – اراده کردن – تصمیم گیرری – انجام اون
هستن. Natural scientific همه آفرینشی یا
0000000000000000000000
فصل پنج و شش
در رابطه با مادی و غیر مادی
فصل پنج
جوامع آفرینشی مادی و
بدون ساخته های اندیشه ای و مادی انسانی
.....................................
فصل شش
جوامع آفرینشی – غیر مادی
هم بدون ساخته های اندیشه ای و انسانی و
هم -بدون بدن فیزیکی یا مادی انسان و هستی
بر پایه – ساختار کلی ( خ ا ق ر ط ک ت ه )
بدن انسان و هستی و
کار برد آفرینشی خصلت ها
(((((((((()))))))((((((((((((()))))))))))))))))
Practicability عملی بودن نظر
کارهای بی انتهای بدن انسان و هستی که بدون کمک هیچ انسانی و یا بدون هیچ وسیله ساخت انسان – انجام میگیره.
Falsification اثبات اشتباه بودن نظر
اثبات اینکه – بدون کمک انسانی یا وسیکه ساخ انسان
بدن انسان و هستی نمیتونسته وجود داشته باشه- که اشتباه هستش چرا که
تمام آفرینش و بدن انسان قبل از اینکه او بفهمد زنده هست –
وجود داشتن
((((((((((()))))))))))(((((((((((())))))))))))
سه اصل برای ارزیابی این اندیشه ها
Unimaginablity غیر قابل تصور بودن
آفرینشی بدون ساخه های اندیشه ای و مادی انسان
غیر قابل تصور هستش ولی
Undenyablability غیر قابل انکار بودن
این غیر قابل انکار هستش که تمامی ساخته های اندیشه ای و فیزیکی
انسان آفرینشی نیستن ودر نتیجه چیزهایی نیستن که آفرینش دنبال اونها باشه
The only way تنها راه درست
تنها راه درست اند یشیدن – کارکردن و زندگی کردن آفرینشی هستش .
00000000000000000000
فصل پنج
- جوامع آفرینشی فیزیکی
Natural Scientific Physical societies
بدون ساخته های انسا نی
بر پایه
( ساختار کلی ( خ ا ق ر ط ک ت ه
Natural scientific General construction of
بدن انسان و هستی و
کار برد آفرینشی خصلت ها
Natural scientific functional properties
(((((((((()))))))((((((((((((()))))))))))))))))
بوسیله
خصلت مادی حس کردن " اندیشه ( خ م ح ا ) /
خصلت " تبدیل " اندیشه - بماده ی ( خ ت ا م) و /
خصلت " تبدیل" ماده – باندیشه ( خ ت م ا )
(((((((((((())))))))(((((((((((((((()))))))))))))
نکته آغازین
همون گونه که اتم - سلول – مغز انسان و هستی بدون هیچ کمک
انسانی و وسایل ساخت انسان آ فریده شده
همون گونه انسان میتونه
بدون هیچ وسیله اندیشه ای ( خ ا ق رط ک ت ه ) ویا
هیچ وسیله ساخت انسان مانند ذزه بین – تلسکوپ – وسایل جراخی پزشکی و غیره – پژوهش گرده و جراحی و دیگر کارها رو بکنه.
و تا هنگامی که پژوهش ها و زندگی انسان بدون ساخته های غیر طبیعی انسان هستش پژو هش و زندگی او آفرینشی یا
نیست Natural Scientific.
نکته بعدی
عوض کردن راه " اختراعات " انسا نی برای حل مشکلات
" Discovery اکتشافات یا با راه "
جرا که آفرینش برای حل مشکلات – پژوهش و زندگی آفرینشی
همه وسایل مورد نیاز رو داره.
علت در دسترس نبودن اونها در این پژوهش ا
ایجاد نیاز – برای ایجاد کوشش – برای انسان
چرا که انسان وقتی نیازی نداره – علتی بزای حرکت کردن نداره .
-
۱- بدن انسان و تمام هستی ۵
با بنیا کردن این نکته
بدن انسان و هستی با ( خ ا ق ر ط ک ت ه ) شکل گرفته و با خصلت ها ی آفرینشی کار میکنه
هر گونه استفاده و کار برد غیر آفرینشی از اونها از جمله این زیان های
بنیادی رو داره
الف – یاد گیری وشناسایی دانش های آفرینشی بدن خود و تغذیه
رو از دست میده که منتهی میشه به
ب – انواع بیماریهای اندیشه ای – بدنی – اجتماعی و آسیب های محیط زیستی .
یک نمونه غیر قابل رد دکردن شرایط انسان و جوامع انسانی –
شرایط فلج شده او در 2020 سالهای است که در اون
ختی رفت و آمد های معمولی هم خطر ناک شده
زمین و اقیانوسها - هوا و فضا بصورت آشغا لدونی در اومده
.......................................
5 – 2 منطق زمان و گسترش اون
گذشته – حال – آینده
یکی از جنبه های زمان ربط دادن اون به گذشته – حال – و آینده هستش
در این شیوه همیشه .
/ زمان حال – آینده گذشته بوده و
/ آینده زمان حل – در حال آمدن بوده
و این باین معنی هستش که
جوامع کنونی – نه جوامع گذشته و نه جوامع آینده بودن .
این شیوه توسعه ادامه خواهد داشت تا
زمانی که انسان وارد جوامع
بعد از دمکراسی- فیزیکی یا
Physical Natural Scientific Societies
و بعد از اون – جوامع بعد از دمکراسی غیر فیزیکی یا
Non physical natural scientific societies
بشه که در اون
اثری از ابداعات اندیشه ای و غیر اندیشه ای اسان ها نخواهد بود.
ود رابطه با زمان - زمانی نخواهد بو د
چرا که در جامعه غیر فیزیکی آفرینشی
انسان و کل هستی بدون بدن فیزیکی خواهند بود. .
......................
5 – 3 تکامل" واقعیت تجربی " از
واقعیت های غیر آفرینشی ساخته شده به بوسیله انسانها
به واقعیت های تجربی آفرینشی
با بنیانگذاری بر این دو اصل که
قواهین اساسی نوشته شده بوسیله اانسانها – آفرینشی نیستند و
تگامل غیر قابل انکار و غیر قابل جلو گیری
اندیشه ای – اجتماعی - تکنولوژیکی و دیگر
انسانها – اونها رو بطرف
جوامع آفرینشی که در اون قانون اساسی هر پدیده ای
( خ ا ق ر ط ک ت ه ) همراه اون هستش ودر نتیجه
جایی برای ( خ ا ق ر ط ک ت ه ) غیر آفرینشی ساخته انسان ها
نمیمونه.
....................................
5 – 4 زندگی روزانه بدون وسایل اختراعی انسان
سه رابطه گوناگون آفرینشی در زندگی روزانه
- هر کسی با بدن خودش Co – Relation - رابطه 1
نکته ای که اینجا باید تاکید بشه اینه که
( خ ا ق ر ط ک ت ه ) ساختار کلی فکری " شخصیت " هر کسی
( خ ا ق ر ط ک ت ه ) ساختار فکری بیولوژیکی یا آفرینشی بدن
اونیست و تا وقتی که خواسته های مردم مطابق خواسته های
آفرینشی بدنشون نباشه – منجر به انواع گوناگون مریضی ها و مشکلات خواهد شد
هر کسی با انسان های دیگرCo – Relation- رابطه 2
تا زمانی که کار کرد – ساختار کلی اندیشه ای و کارکردی هر کسی با
دیگر انسان ها یکی نباشه روابط اونها همراه با مشکلات گوناگون
خواه بود
با پدیده های دیگر Co – Relation - رابطه 3
تا هنگامی که ( خ ا ق ر ط ک ت ه) اندیشه ای هرکسی با
ساختار ( خ ا ق ر ط ک ت ه) آفرینشی سنگ - گل – گیاه – حشره
پرنده – حیوانات و دیگر یکسان نباه
رابطه آفرینشی نبوده و اشتباه هستش.
بر پایه این پژوهش
هدف آفرینشی آفرید انسان تکامل او بطرف یا
/ یگانگی آفرینشی اندیشه های او با قوانین و اهداف بدنش
/یگانگی آفرینشی اندیشه و کارهای او با دیگر انسانها و
/ یگانگی آفرینشی اندیشه و کارهای او با دیگر پدیده ها
ودر نهایت شیوه اندیشیدن و کار کردن ""
هر فردی و تمام انسانیت در عمل = و مانند یک انسان
.................................
5 – 5 مداوای پزشکی و بدن فیزیکی یا مادی
دو باره
همون گونه که
بدن انسان و تمام ارگان ها و سلول ها
بدون کمک انسان آفریده شده
بهمون گونه
میشه روی بدن انسان پژوهش بشه و بیماری های گوناگون مداوا بشن .
اولین کاری رو که باید کرد این است که
شیوه پژوهش و مداوارو از شیوه استفاده از" وسایل ابدایی " انسان
بشیوه " اکتشافی " آفرینشی یا
تبدیل بکنه که در اون Natural scientific discovery way
با استفاده از " خصلت اثر گذاری "
تمام تغییرات مادی و غیر مادی رو میشه ایجاد کرد.
در پروسه - اتقال از ابداعات انسانی به اکتشافات آفرینشی
میشه تا زمانی که – شیوه اکتشافی کشف نشده –
از شیوه ابدایی بعنوان پلی بین ایندو استفاده کرد.
( این نکته در قسمت تکنو لوژی . پژشکی بیشتر باز شده. )
..............................................
.
5 – 6 آ فرینش زدایی یا غیر طبیعی کردن شیوه زندگی یا
De – Naturalization way of living
تمامی ساختار های ( خ ا ق ر ط ک ت ه ) یا
خواست ها – ارزشها – قوانین – ریاضیات – طرخ ها – کنش ها یا کارکردها – تکنولوژی ها – اهاف - ساخت انسان آفرینشی نبوده
و عمل بانها – یعنی جدایی و دوری از آفرینش هست.
......................................
5 – 7 آفرینشی یا طبیعی کردن دوباره شیوه زندگی
Re – Naturalization of way of living
پشت سر گذاشتن ( خ ا ق ر ط ک ت ه ) غیر آفرینشی ساخت انسان ها
و اندیشیدن و کار با ( خ ا ق ر ط ک ت ه ) آفرینشی
دوباره آفرینشی کردن اندیشه و کار و زندگی – انسان خواهد بود.
00000000000000000000000
هدف فصل پنج
بر پایه این پژوهش
هدف آفرینشی آفرید انسان تکامل او بطرف
یگانگی آفرینشی اندیشه های او با
قوانین و اهداف بدنش /
دیگر انسان ها و /
دیگر پدیده های آفرینش /
ودر نهایت شیوه اندیشیدن و کار کردن و زندگی کردن "
هر فردی و تمام انسانیت در عمل = مانند یک انسان
)))))))))))))((((((((((()))))))))))(((((((((((
در رابطه با مرگ و زندگی
فقط پدیده های با پیکر مادی میمیرن که برای زندگی کردن احتیاج به غذا برای خوردن – آب برای نوشیده و هوا برای تنفس دارند
مانند بدن مادی انسان ولی شخصیت – حافظه – فردیت – خصلت ها و دیگر قسمت های غیر مادی بدن- بخاطر نداشتن نیازی به غذا – آب – و هوا – هیچگاه نمیمیرن. شخصیت هر کسی و دیگر
قسمت نای هر کسی بزندگی غیر مادی خودش
در جامعه غیر مادی بدون بدن فیزیکی یا
جامعه غیر مادی آفرینشی ادامه میدهد.
)))))))))))))((((((((((()))))))))))(((((((((((
فصل شش
جوامع آفرینشی – غیر مادی
Natural Scientific Non Physical Essence societies
بدون
هم ساخته های اندیشه ای و هم مادی انسانی و
هم بدون بدن فیزیکی یا مادی انسان و هستی
بر پایه یا بنیاد –
ساختار کلی ( خ ا ق ر ط ک ت ه )
بدن انسان و هستی و
کار برد آفرینشی خصلت ها
بوسیله
خصلت مادی" حس کردن " اندیشه ( خ م ح ا )
خصلت " تبدیل " اندیشه - بماده ( خ ت ا م) و
خصلت " تبدیل" ماده – باندیشه ( خ ت م ا )
(((((((((((())))))))(((((((((((((((()))))))))))))
برای لمس کردن زندگی بدون بدن فیزیکی انسانها و هستی
. شما میتوانید به حافظه های غیر مادی انسانها فکر کنید
الان حدود ۸ میلیارد انسان با ۸ میلیارد حا فظه زندگی میکنند که
این حافظه ها فیزیکی ویا چسبیده به مغز انسان نیستند
حافظه ها بصورت کامال جدا از مغز ولی با قانون غیر مادی
همراه مغز فیزیکی هستند togetherness law با هم بودن یا
همونگونه ۸ میلیارد شخصیت غیر مادی هستند که همراه بدن فیزیکی هستن ولی
مادی نیستند
بدن آدمی و آفینش فیزیکی بصورت یک آزمایشگاه بزرد در اختیار
شخصیت غیر مادی
برای پژو هش های گوناگونهستش.
در نتیجه در تمام تاریخ انسان هم
این شخصیت و حافظه غیر مادی وجود داشتن و جدای از بدن مادی ولی
همراه با بدن مادی بودن.
بر اساس این پژوهش
این همراه بودن بوسیله
قانون همراه بودن یا
هستش Togetherness law
که الان بصورت آفرینشی و بدون دخالت انسا ن انجام میگیره
ولی در آینده
انسان یاد میگیره که چگونه از این قانون استفاده نکنه
و برای اینکار باید اول
قانون مادی حس کردن اندیشه یا
را یاد بگیره Mater feeling property .
که با استفاده از از اون
اندیشه های اتم - سلول - مغز انسان و دیگر را رو بصورت مادی میبینه و
با استفاده نکردن از ا ون
تمام آ فرینش رو بصورت غیر مادی خواهد دید
مثل
شخصیت غیر مادی - حافظه غیر مادی
(((((((((())))))((((((((()))))))))))
(((((((((())))))((((((((()))))))))))
فصل شش
خونه های دانشگاهی " غیر مادی"
(بخش پنج - خونه های دانشگاهی " مادی" بود )
بدون استفاه از
" خصبت مادی حس کردن اندیشه"
1 – در رابطه با ماده یا فیزیک در آفرینش و
2 – در رابطه با جوامع بعد از دمکراسی
بر پایه
ساختار گلی ( خ ا ق رط ک ت ه ) و خصلت های
فیزیکی عالم و جوامع
بدون
1 – ساخته های انسانی و
بدون
2 - بدن فیزیکی انسان و هستی
(((((((((())))))((((((((()))))))))))
.Practicability of the views عملی بودن این اندیشه ها
امروزه هم هر کسی قسمتی از این زندگی غیر مادی را داره
شخصیت غیر مادی هر کسی با استفاده از خصلت ها یا اپلیکیشن های غیر مادی –
از بدن فیزیکی خودش و بدن فیزیکی عالم
برای پیاده کردن اندیشه های غیر مادی خودش
در ابعاد ( خ ا ق رط کته وغیره ) استفاده کرده
که نتیجه اون فعالیت های گوناگون او و
اختراعات گوناگون اوست.
در نتیجه در رابطه با زندگی غیر مادی
1 - با شخصیت غیر مادی و خصلت های غیر مادی
2 – فعا لیت های فیزیکی میکنه.
حالا برای غیر مادی کردن قسمت 2 –
1 – از خصلت مادی حس کردن نباید استفاده کند تا
با بدن خودش و پدیده های دیگر
تماس غیر مادی بر اساس ساختار کلی غیر مادی ( خ ا ق رط ک ت ه )
داشته با شه .
.................................
یعنی روابط انسان با انسانها و پدیده های دیگه
میشه ( خ ا ق رط ک ت ه و غیره ) هر فردی با
( خ ا ق رط ک ت ه و غیره کسان و پدیده های دیگر .
.....................................
اکتشافی رو که انسان در این نکته باید بکنه
- این است که باید شیوه
استفاده از " خصلت مادی حس کردن اندیشه " که تا بحال
بصورت طبیعی و آفرینشی در بدن انسان و هستی انجام گرفته-
حا لاخود انسان – گشف بکنه و انجام بده.
این اکتشاف هم عملی هستش چرا که
همونگونه که هر پدیده آفرینشی
1 - تبدیل شده – فکر غیر مادی اون پدیده به
ه پیکر فیزیکی اون پدیده هستش
بهمون گونه – میتوان عکس اون رو عمل کرد و
پیکر فیزکی پدیده رو به ( خ ا ق رط ک ت ه ودیگر ) ساختا کلی و
غیر مادی پدیده تبدیل کرد.
2 -
..............................
Falsification of the views رد کردن این اندیشه ها
برای رد کردن – امکان ایجاد شدن جوامع غیر مادی در آینده
نفی کننده باید ثابت کنه که قسمت های غیر مادی بدن انسان و
پدیده ها وجود ندارن. این انکار زبا نی میشه ولی بر اساس دانش های آفرینشی امکان نداره
چرا که پدیده ها
1 - با ساختارهای کلی غیر مادی ( خ ا ق رط ک ت ه و غیره ) شکل گرفتن و
2 - با خصلت های غیر مادی کار میکنند و
3 – ماه از وجود خودش هم آگاهی نداره
0000000000000000000000000
6 – 1 منطق زمان و شیوه گسترش اون
گذشته – حال – آینده
یکی از جنبه های زمان ربط دادن اون به گذشته – حال – و آینده هستش
در این شیوه همیشه .
/ زمان حال – آینده گذشته بوده و
/ آینده زمان حل – در حال آمدن بوده
و این باین معنی هستش که
جوامع کنونی – نه جوامع گذشته و نه جوامع آینده بودن .
این شیوه توسعه ادامه خواهد داشت تا
زمانی که انسان وارد جوامع
( بعد از دمکراسی- فیزیکی یا
Physical Natural Scientific Societies
و بعد از اون – جوامع بعد از دمکراسی غیر فیزیکی یا
Non physical natural scientific societies
بشه که در اون که خودش انتخاب خواهد کرد) -
اثری از ابداعات اندیشه ای و غیر اندیشه ای اسان ها نخواهد بود.
ود رابطه با زمان - زمانی در رابطه با ماده نخواهد بود.
چرا که در جامعه غیر فیزیکی آفرینشی
انسان و کل هستی بدون بدن فیزیکی بوده و بر اساس
( خ ا ق رط ک ت ه ودیگر )
. هر پدیده ای کار میکنن
...................................
6 – 2 " واقعیت تجربی " آفرینش
واقعیت تجربی کنونی از 3 قسمت کلی تشکیل شده .
1 – قسمت ساخته های اندیشه ای و اختراعات انسان و
2 – واقعیت تجربی بدن انسان و آفرینش
3 – واقعیت" تکامل" اندیشه ای و اجتماعی انسان یا
واقعیت تجربی واقعی که
واقعیت شماره یک را تغییر داده بطرف واقعیت 2 که آفرینشی
هست هدایت میکنه. نمونه کارکردی این نکته
پژوهش های گوناگونی هستش که برای شناساعی بدن انسان و
آفرینش انجام میگیره – برای
1 – جلوگیری از اشتباهای که پیش آمده و
2 – عدم تکرار اشتباهات با – پیروی و انجام راه حل های آفرینشی.
نهایت این – جلوگیری از اشتباهات انسان و رفتن راه آفرینشی-
جامعه ساخت انسانهارو پشت سر گذاشته و وارد
خواهد شد Natural Scientific Societies جوامع آفرینشی یا
که " واقعیت تجربی اصلی " هستش که در اون
اندیشیدن انسان – نگاه کردن او حرف زدن او –
و در نهایت زندگی او " آفرینشی " خاهد بود.
......................................
6 – 3 سه گونه هستی جداگا نه در رابطه با ماده و غیر ماده
یک – هستی فیزیکی و یا مادی
دو – هستی غیر مادی ( خ ا ق رط ک ت ه و غیره) و
سه – هر دو باهم- باین معنی که
فقط ماده و یا فقط اندیشه های ساختار کلی- اتم سلول یا مغز انسان نیستن.
.با هم بودن غیر ماده و ماده هستش که پدیده ها شکل اان خودشونو میگیرن.
....................................
6 – 4 کجا هستن قسمت های غیر مادی بدن انسان و آفرینش ؟
مثلا ( خ ا ق رط ک ن ه وغیره ) یا خصل ها یا حافظه غیرمادی.
یک - این که – اونها به عاتم غیر مادی مربوطن
و هیج جای مادی ندارن ولی
" با همدیگر بودن " خودشونو بصورت ساختار فیزیکی و یا
خصلت عملی – در کار پدیده – و دیگر
خودشونو فیزیکی هم نشون میدن .
ولی حتی در همین حالت فیزیکی نشون دادن هم –
فیزیکی نیستن ولی همراه با پدیده ماد هستن.
.......................................
6 – 5 زندگی غیر مادی آفرینشی
همچنانکه پیش از این بیان شده
شخصیت غیر مادی سه گونه زندگی جداگانه از دار.
1 – زندگی هنگام خواب فرد
که در اون در حالیکه بدن فیزیکی در خواب هست –
شخصیت غیر مادی بهر طرفی میره و هر جا میتونه باشه.
2 - زندگی هنگام بیداری
که در اون شخصیت غیر مادی هکراه با با بدن مادی
زندگی میکنه.
3 – هر دو با هم
که در اون مثلا کسی در خیابان در حا ل گفتگو با فرد
دیگری هستش- ولی ناگهان
در حالی که بده فر همونجا با رد دیگه هستش-
شخصیت او بدن خودش را ترک میکنه و میره جای دیگه.
تقش حافظه در این حا لت
کسانب هستند که میگن – این حافظه فرد هستش که فکر اورو
میبره جای دیگه نه اینکه شخصیت او.
بر اساس این پژوهش – " حافظه "- ا فراد
مانند تمام ارگان های مادی و غیر مادی بدن
خصلت ها یا اپلیکیشن ها ی
انیسیدن – تصمیم گیری و انجام تصمیم رو نداره در نتیجه
"حافظه در فعالت هاش – نه تنها تصمیم گیرنده نیست
حتی از بودن خودش در این هستی – نا آگاه است.
در نتیجه
هنگام صحبت کردن با کسی و همزمان ترک بدن فیزیکی خودش
این شخصیت هستش که تصمیم میگیره و میره و بر میگرده و صحبت رو ادامه میده.
در نتیجه
شخصیت – نه تنها درآینده بلکه امروزه هم شخصیت تمام افراد این زندگی غیر مادی رو دارن.
نچه کمه – اینه که افراد باید روی این سه گونه زندگی شخصیت خودشون پژوهش بکنن و
این سه گونه زندگی رو که
بصورت – آفرینشی " نجام میگیره
بصورت –اینکه – خودشون انجام بدن – یاد بگیره.
00000000000000000000000
Practicability انجام دادنی بودن نظر
همچنان که این نکته باز شد حتی امروزه هم هر فردی
این سه گونه زندگی رو داره – ولی آفرینشی تغییر ایجاد میشه
فقط باید " شیوه کهر تغغی – رو یاد بگیره اونوقت میتونه
خودش هم این تغییرات و انجام بده در نتیجه
نه تنها – این کار عملی هستش بلکه در بدن ه فردی و هر روزه هم انجام میگیره.
Falsification رد کردن نظر
انکار کننده باید ثابت کنه که این سه گونه زندگی وجود نداره
چیزی که امکان نداره چرا که هر گسی و نمام انسنیت این سه گونه زندگی رو دارن.
00000000000000000000000
6 – 6 حواس پنچگا نه
حواس پنجگانه در ربطه با مادهو غیر ماده از دو قسمت تشکیل شده
1 - قسمت فیزیکی یا ارگان های حواس پنجگانه
- 2 – ساختار کلی یا نرم افزار غیر مادی حواس پنجگانه.
قسمت مادی با مشخصات غیر مادی شکل گرفته و کار میکنه.
در زندگی مادی – از حواس پنجگانه فیزیکی بدن استفاده میشه
ولی در زندگی غیر مادی که بر
ساختار کلی ( خ ا ق ر ط ک ت ه ) یا نرم افزار
انسان و هستی بنا شده
از حواس پنجگانه غیر مادی یعنی
( خ ا ق ر ط ک ت ه ) حواس پنجگانه استفاده خواهد شد تا
انسان بتونه هستی غیر مادی رو
ببینه – بشنوه – لمس کنه – مزه کرده و دیگر.
-----------------------
6 – 7 کار کرد خصلت ها یا اپلیکیشن ها
خصلت ها یا اپلیکیشن های بدن انسان سه رابطه کلی دارن
1 – ذر رابطه با بدن هر فردی
2 – در رابطه با انسان های دیگه
3- در رابطه با آفریده های دیگه.
در رابطه با بدن خود فرد – مغز او – کار کرد خصلت ها
مثلا پروسه تصمیم گیری بلند شدن یک فرد نشسته- در مغز
1 – فکر غیر مادی – بلند شدن از جا
2 – تصمیم گرفتن – بلند شدن از جا جرا که تا هنگامی که
تصمیم گرفته نشده کاری انجام نمیگیره.
3 – خصلت اثر گذاری " مغز انسان
4 – با اثر گذاری بر نرم افزار ارگان بلند شدن
5 – در ارگان بلند شدن از جا – فرد از جا بلند میشه.
در نتیجه یک کار فیزیکی – نتیجه
چند کار غیر فیزیکی قبل از اون هستش .
در رابطه با انسان ها و پدیده های دیگه
همچنانکه هر فردی در بدن خودش با استفاده از
خصلت یا اپلیکیشن " اثر گذاری "
در اندیشه های خودش و بدن فیزیکی خودش اثر گذاشته
و تغییرات اندیشه ای و فیزیکی ایجاد کنه
همون گونه میتونه در انسان ها و پدیده های دیگه هم اثر گذاشته و تغییرات مادی و غیر مادی ایجاد بکنه.
پروسع اثر گذاری بر انسان ها و پدیده های دیگر برای
تغییرات مورد نیا ز – یکی از مواردی هستس که باید روی اون پژوهش بشهم
جدا کردن و پیوند دادن پدیده ها بدون هیچ وسیکه ساخت انسان
همچنانکه روشن هست – در بدن انسان و هستی
کارهای بی انتهایی از پیوند دادن و جدا کردن
پدیده ای آفرینشی انجام میگیرد
تمام این فعالیت ها بدون هیچ کمک یا وسیله ساخت انسان هستش. از این رو
همچنانکه بدون کمک انسانی کارهای بی انتهیی انجام میگیره
همون گونه انسان هم میتونه – بدون هیچ وسیله اندیشهای
ما نند ( خ ا ق ر ط ک ت ه ) و
بدون هیج وسیله مادی ماننند هواپیما – موبایل – ایاترن و غیره
با کشف شیوه آفرینشی مثلا پرواز - مکالما ت و انترنت
زندگی آفرینشی مطلقا بهتر از انچه که تا کنون با ساخته های خودش داره – داشته باشه.
................................................
--------------------------------
۸ - ۶ هدف آفرینش انسان
3 – هدف آفرینش
الف – رابطه هر انسان – با خودش
ب - رابطه هر انسا نی- با پدیده های آفرینشی دیگر
پ ح رابطه هر انسانی – باپدیده های آفرینشی دیگه
بر پایه این پژوهش
هدف آفرینشی آفرید انسان تکامل او بطرف یا / یگانگی آفرینشی اندیشه های او با قوانین و اهداف بدنش ه
ا / یگانگی آفرینشی اندیشه و کارهای او با دیگر انسانها و
/ یگانگی آفرینشی اندیشه و کارهای او با دیگر پدیده ها
ودر نهایت شیوه اندیشیدن و کار کردن " مشابه و یکی بودن"
هر فردی و تمام انسنیت و در نهایت
تمام انسانیت در عمل = یک انسان
...........................................
۹ - ۶
نکا تی برای جهت گیری
از جوامع با اختراعات انسانی
بطرف
جوامع آفرینشی آ ینده بدون اختراعات فیزیکی واندیشه ای انسانها
.........................
یک - استفاده از شخصیت غیر مادی بوسیله خود فرد و هر زمانی که بخاد
..........................
دو - یادگیری استفاده از خصلت
اثر گزاری اندیشه ای و مادی بر
(فعالیت های افرینشی که امروزه خارج از توان انسان هستش )
بدن خود - انسان های دیگر و
پدیده های دیگر
................................
سه - الفبای آفرینشی با تلفظ سوتی چرا که هر پدیده ای یک کتاب هستش
. نوشته شده با الفبای دانشهای آفرینشی
................................
چهار - یاد گیری زبا ن حیوانات
..............................
پنج - یا دگیری زبان پرندگان
...................................
شش- یادگیری کار کرد آفرینشی خصلت- مادی حس کردن ا ندیشه
..................................
هفت یادگیری خصلت - انیشه ای حس کردن چیزهای مادی
............................................
هشت - یاد گیری همگانی دانش های تغذیه
.............................................
نه - یاد گیری همگانی پزشکی و دیگر دانش های آفرینشی و دی
........................................
ده - یادگیری تکنول.ژی آفرینشی بجای اختراعات انسانی
اینجا باید تا کید بشه که
تا زمانی که یک اختراع مشابه آفرینشی اون کشف نشده در صورت لزوم باید از اونها
باید استفاده کرد مانند بیمارستانها و دیگر
.................................
یازده - و دیگر
..............................................
Practicability عملی بودن نظر
کارهای بی انتهای بدن انسان و هستی که بدون کمک هیچ انسانی و یا بدون هیچ وسیله ساخت انسان –
بوسیله " ساختار و خصلت اصلی آفرینش یعنی
آفریدگار غیر مادی انجام میگیره .
همین کارها رو شخصیت و خصلت های غیر مادی هر انسانی انجام بده .
................................
دوباره چگونه ؟
دوباره – با استفاده نکردن از حواس پنجگانه فیزیکی و
استفاده کردن از ( خ ا ق ر ط ک ت ه ) غیر مادی حواس پنجگانه
Falsification اثبات اشتباه بودن نظر
اثبات اینکه
1– بدون کمک انسانی یا وسیکه ساخت انسان
بدن انسان و هستی نمیتونسته وجود داشته باشه- که اشتباه هستش چرا که
تمام آفرینش و بدن انسان قبل از اینکه او بفهمد زنده هست –
وجود داشتن
2 – اثبات اینکه حواس پنجگانه فیزیکی –
ساختار کلی و غیر مادی ( خ ا ق ر ط ک ت ه ) نداره و
این مطلقا امکان نداره چرا که
آفرینش هر پدیده با خواسته – ارزش – قوانین – ریاضیات – ساختار – کار کرد – تکنولوژی – هدف غیر مادی شکل گرفته و کار میکنه.
0000000000000000000000
سه نکته برای ارزیابی
Unimaginablity غیر قابل تصور بودن
آفرینشی بدون ساخه های اندیشه ای و مادی انسان
غیر قابل تصور هستش ولی
Undenyablability غیر قابل انکار بودن
این غیر قابل انکار هستش که تمامی ساخته های اندیشه ای و فیزیکی
انسان آفرینشی نیستن ودر نتیجه اونها -
نیستند که Natural scientific
که آفرینش دنبال اونها باشه
.
The only way تنها راه درست
تنها راه درست - اند یشیدن – کارکردن و زندگی کردن آفرینشی
بر پایه ساختار کلی ( خ ا ق ر ط ک ت ه و دیگر ) آفرینشی
هر پدیده و تمام هستی هستش.
((((((((((()))))))))))(((((((((((())))))))))))
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Universe view and future societies
Contact:
info@futuresocieties.net
universeview@futuresocieties.net
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::