چکیده 1

                          دید به آ ّفرینش                                                                   

                 ومردمگاه های ( جوامع ) آ ینده                                                          

                                  

           Universe view and future societies                                                          

              ((((((((((()))))))))))))))((((((((()))))))))))))

 

 

                        دید به هستی و جوا مع آینده   

              

            Universe View and Future Societies


                                                    چکیده  پژوهش

 

                                    پیشگفتار                 

 

 

                     1 -   نقطه آغازین  اند یشیدن و پژوهش    

                                                                                      

                                                      همون گونه ای که تمام آفرینش

  

               بدون کمک هیچ انسانی یا هیچ وسیله ساخت انسان آفریده شده 

 

                                                                    بهمون گونه میتوان          

                   در باره تمام هستی پژوهش کرد            

           بدون نیاز به ساخته های اندیشه ای و مادی انسان

                                                                                 بنا بر این

تا هنگامی که پژوهش های انسان  

                           بدون ساخته های اندیشه ای و مادی  انسانی                                                                                                                         نیستن   Main Natural Sciencesنباشند

                                      دانش های بنیادی و اصلی آفرینشی – نیستن.     

 

                  ما نند آزمایش دو شگاف در فیزیک کوانتوم یا

                      پژوهش های بیمارستان ها        

             hmnm  که همرا یا    CERNپژوهش های    

                       اندیشه ای و مادی انسان هستند                      .

                                            نتیجه این پژوهش ها                                 

آنچه انسان از هستی میفهمد                               

                         هستند  .Human understood sciences           

             

 

                                  ((((((((())))))))(((((((()))))))))                        

((((((((())))))))(((((((())))))))) 

                         

             2  -  نسبیت اندیشه ای هر انسان و تمام انسانیت با یکدیگر   

                                                                   

هر فردی وتمام بشریت  توان اندیشه ای هر فردی  تمام بشریت با یکدیگر نسبی بوده  و د نتیجه میتواند از درست بودن تا 100 %  اشتباه باشد .

وموقیت مرذم جهان در سال 2020 نشانه ای از این دید میباشد

( دنیایی پر از بیماری های روانی و فیزیکی با محیط زیست آلوده

با ا قیا نوس های آلوده – هوای تنفسی آلوده و فضای آشغالدونی شده)

از اینرو دیدهای این پژوهش هم میتونه از درست بودن - تا صد در صد

اشتباه باشه. 

چرا با وجو اشتباه بودن دید و بینش – اونها بیان میشن ؟

علت این هستش که بیش از شصت سال باونها فکر شده و در مورد اونها بحث شده. از اینرو تا هنگامی که اونها بشیوه دانش های آفرینشی یا 

                      Natural sciences       

رد نشدن – اونها تکرار و از اونها دفاع خاهد شد.               

 

                      ((((((((())))))))(((((((()))))))))

((((((((())))))))(((((((()))))))))

 

     3 –  نقطه بود و نبود                          

  یکی ازنکات-  دید به هستی این پژوهش            

                       

نقطه ای که در اون هیچ چیزی نبود ولی باز هم  چیزی بود     

یک – نقطه ایکه در اون هیچ چیزفیزیکی یا مادی نبوده                                                   

 در این پژوهش این نقطه جایی هستش که در اون

هیچکدوم از پدیده هایی که پدید آمده اند نبودن .

دو –در این نقطه در عین حا ل چیزی بوده که باعث

آفرینش اتم – سلول و تمام آفرینش شده.    

بر این پایه و بر اساس اینکه             

   1– پدیده های دارای توان اندیشیدن – آگاه شدن و.... مانند انسان

هنگام بدنیا اومدن                                                                   

حتی از بودن خودشون در این هستی اطلایی ندارن و

   2 – بقیه پدیده های آفرینش هم بخاطر                                  

نداشتن توان اندیشیدن و آگاه شدن  و ....

 از وجود خودشون  هم در این هستی آگاهی ندارن                      

 پس باید موجودی بوده باشه که هردو گروه رو هم آفریده.

 

((((((((())))))))(((((((()))))))))                   

((((((((())))))))(((((((()))))))))                   

 

  4  -  نکات پژوهشی ایدئولوژیکی نیستن 

 

بررسی ها بر اساس آفرینشی بودن ویا ساخته انسان بودن هستش.

 

((((((((())))))))(((((((()))))))))               

                                           

 

  5  – توان ماده- انرژی و قوانین آفرینشی                                

فیزیک – شیمی – بیولوژی و دیگر         

 برای تصمیم گیری – آفریدن و و تکامل دادن هستی    

 

برای لمس انیشه ای این نکته - هر کسی میتونه یک تکه سنگ

 بعنوان – ماده – را برداشته و با اون هر کاری میتونین بکنید

نه تنها قسمت مادی سنگ بلکه قسمت –               

 قوانین غیر مادی فیزیکی- شیمیا یی – بیولوژیکی و دیگر                          

 که بوسیله اونها ترکیبات گوناگون میشه و پدیده های گوناگون شکل میگیره و آفریده میشه هم

نه تنها از خود دفایی نمیتونن بکنن               

                      بلکه هر دو قمت هم از بودن خودشون در این هستی آگاهی هم ندارن                             

هر دو گروه دو تا وسیله هستن برای انسان و آفریدگار

که انسان بوسیله آنها اختراعات و استفاده های دیگر میکند

و آفریدگار  یا پروردگار که با اونها پدیده ها آفرینش را پدید آورده

 و پرورش میدهد.

                     

                      ((((((((((())))))))))))(((((((((()))))))))))

                      ((((((((((())))))))))))(((((((((()))))))))))

 

   6 - دو نکته بنیادی در مورد  آفریدگار و آفرینش                 

 

 گروهی از مردم و بین اونها گروهی باصطلاح  پروفسور از رشته های گوناگون - دو تا از دلایلشون در رد کردن – بودن آفریدگار- اینها هستن

 

   1 – هیچ مطلقی وجود نداره و                                              

  2 -  هیچ غیر ماده ای خارج از ماده – نمیتونه در ماده تاثیر بذاره و تغییراتی مادی ایجاد بکنه.                  

 

     )))))))))))(((((((((())))))))))(((((((((((                

 

1 – هیچ مطلقی وجود نداره                                                    

 

  یک – اگر با قطعیت  گفته نشه که -  قطعیتی وجود نداره –       

 وجود – قطعیت – نتونسته رد بشه  یعنی اینکه اگه نگفن که

صد در صد قطعیتی وجود نداره

 یعنی  99و99  در صد هم که بگن –

باز م نتونستن – قطعیت رو رد کنن. ولی بمحض اینکه

                                                                    

     دو  -  اینها با قطعیت یعنی صد در صد  بگن که مطلقی وجود نداره

این با قطعیت رد کردن پارادوکسی میشه که –

نظر خودشو نفی میکنه – چراکه خودش میگه قطعیتی وجود نداره

و نظری رو که میخاد رد کنه رو ثابت میکنه –

چونکه او از قطعیت استفاده میکنه  و میگه هیچ قطعیتی وجود نداره.

 در نتیجه                                 

 مطلقی وجود داره که – آفرینش رو آفریده.                  

 

  2 -  هیچ غیر ماده ای خارج از ماده – نمیتونه در ماده تاثیر بذاره و تغییراتی مادی ایجاد بکنه.                  

در رد این دید همین بس که

یک    در زندگی روزانه  هر کاری رو که انسان میکنه

با اونکار – فکری رو پیاده میکنه مثلا

/  هنگامیکه کسی با کس دیگه گفتگو میکنه –                              

اندیشه هایی رو که داشته – با گفتن فیزیکی – پیاده میکنه  

  /  اگه کسی میره خرید – مسافرت – خوابیدن – بیدارشدن – خوردن

و دیگر – با این کارها – فکر غیر مادی رو که داشته – بماده یعنی عمل کردن – تبدیل میکنه.

یعنی اینه – بر خلاف این که گفته میشه که –

غیر ماده نمیتونه در ماده اث بذاره –

تمامی کارهای آدمی -  اندیشه های غیر مادی هستن – که با کار اون فکر

اون اندیشه بماده تبدیل میشه –

واین عمل مادی -  اثر گذاری غیر ماده بر مده هستش.               

 

    دو -  ـمامی اختراعات انسان -  اثر گذاری  اندیشه های  عیر مادی

بر ماده و ایجاد – اختراع مادی هستش.                  

  برای نمونه  - قا شق و چنگال – هواپیما – موبایل – اینتر نت و دیگر.

 

اختراعا ت انسان                               

نه سلول های مغز اتسانه و نه این اختراعات در درون مغز انسان بودن.

این اختراعات  اندیشه های غیر مادی مخترع هستش 

           ( این افکار سلول های مغزی اتسان نیست-                    

اینها نتیجه – ویژگی اندیشیدن  یا اپلیکیشن اندیشیدن        

– غیر مادی – مغز هستش)

و نه این اختراعات  مادی در درون مغز انسان بودن

آین اختراعات – اندیشه های غیر مادی مخترعین هستن – که بماده یعنی

اختراع تبدیل شده .

عین همین در آفرینش هستش یعنی اینکه

تمامی پدید های مادی آفرینش –

 اندیشه های آفرینشی آفریدگار هستش –

 

 که باون پدیده مادی تبدیل شده

 و در نتیجه

آندیشه غیر مادی آفریدگار نه تنها در ماده اثر میذاره

حتی ماده را هم آفریده و هم به پدیده های گوناگون تبدیل میکند.     

 

و در نهایت در مورد دو تا نکته                                                

 

   1 – هیچ مطلقی وجود نداره و                                              

  2 -  هیچ غیر ماده ای خارج از ماده – نمیتونه در ماده تاثیر بذاره و تغییراتی مادی ایجاد بکنه.                  

در مورد  - هیچ مطلقی وجد ناره -                                           

پارادوکسی هستش که خودش خودشو نفی میکنه

 و بودن مطلق رو که میخاد رد کنه – تایید میکنه.          

 در مورد – رد اثر گذاری غیر ماده بر ماده                                 

 تمامی کارهایی رو که هر انسانی میکنه و روشنتر از همه اختراعات –  – همشون پیاده شد ه اندیشه هستن  و در نتیجه

اثر گذاری غیر ماده بر ماده.                    

     )))))))))))(((((((((())))))))))(((((((((((                

 

                                                       بخش یک     

فصل یک  - رهبری                                                                                                                                     

فصل دو – شخصیت هر فرد                                                                                   

                                                 )))))))))))))(((((((((()))))))))))))))(((((((((((((

                                                      

فصل یک  - رهبری                                                                                                                   (((((((())))))))))((((((((())))))))))

 

                          هیچ چیزی ایدیولوژیکی پژوهش نمیشه  

                                                         پژوهش بر اساس             

                   آفرینشی بودن یا ساخته آدمی بودن  هستش                

                                   اینکه     دیگه                                 

                 آنچه در اینجا میاد خلاصه ای از یک کتاب هستش          

                       (((((((())))))))))((((((((())))))))))                               

                

سه گونه جداگانه رهبری                                      

  

     رهبری های ساخته انسان ها 1- 1          

                                 1 – 2   هبری های  مذهبی                         

      اهنمایی ( نه رهبری و تصمیم گیرندگی)  آفرینشی ر  1 – 3                                                                                                                                        

  Natural scientific  Guiding  not deciding leadership   

 

                      ((((((())))))))((((((((())))))))))

 

                             تولد کودک با                                            

                    

       ا –    اندیشه های طراحی غیر مادی بدن پدیده های آفرینشی مانند                                                                                                                                             

خواسته – ارزش – قانون – ریاضی – ساختار- کار کرد –

  تکنولوژی – هدف                          

      خ ا ق ر س ک ت ه) ودیگر.....و ) که بصورت اختصاری

 

                                 ویژگی های کارکردی غیر مادی  مانند 2-                                                                      

 اندیشیدن– آگاهی- اراده - تصمیم گیری            -  

  انجام تصمیم که بصورت اختصاری ( ا آ ا ت ا )  که                      

                                    بوسیله  - آفریدگار که       3 -                                     

                                                                                          

اندیشه های طراحی و ویژگی های کارکردی بنیادی یا اصلی وغیرمادی

آفرینش هستش.

   اندیشه های تراحی  و ویژگی هاس کارکردی پدیده های آفرینش                                    

 . یک کوپی از این گونه بنیادی یا اصلی  هستش 

   

                      ((((((())))))(((((())))))))

                        

     رهبری های ساخته انسان ها 1- 1    

 گونه های  جداگانه رهبری های ساخت انسان

از دیکتا توری های گوناگون گرفته تا دمکراسی های گوناگون

وجود دارند که هیچکدوم از اینها

  اندیشه های – تراحی اونها

 و ویژگی های کارکردی شون  مانند

 اندیشه های تراحی و ویژگی های کارکردی هنگام تولد کودک و

آفرینش در کل – نیستن.

اندیشه های سازنده این رهبرس ها ساخت انسان بوده و در نتیجه

  نیستن Natural scientific  آ فرینشی یا       

و نتیجه این اندیشه ها دنیای در هم ریخته جوامع گونگون – محیط زیست

آسیب دیده – دریاها و اقیانوس های آلوده بضرر موجودات درون اونا-

هوای تنفسی آلوده – و فضای تبدیل شده بیک آشغادونی هستش.

در نتیجه                               

 تمامی رهبری های سیاسی – اقتصادی – اجتماعی – تکنووژیکی

 و دیگر 

 نبوده ربط به    Natural scientific - آ فرینشی یا      ساخت  ا نسانها

   

   به بدن انسان و پدیده های آفرینشی هستن.                 

                       ((((((())))))(((((()))))))

                      ((((((())))))(((((()))))))

 

            

1 – 2  رهبری های مذهبی 

          

           رهبری های مذهبی  1 – 2             

اولین نکته ای که باید تکرار بشه اینه که

پژوهش ایدئولوژیکی نیست بلکه

پژوهش بر اساس

آفرینشی بودن و یا ساخت و ابد اع انسان بودن هستش               

 

 

                    .

                      ((((((())))))))((((((((()))))))))) 

 

                                               در رابطه با پیامبران                 

                      آیا امکان این وجود دارد که آفریدگار

  بخاد پیامبری رو انتخاب بکنه که با او در زندگی و تصمیم گیری انسان ها  مداخله بکنه ؟                                    

جواب این پژوهش نه هستش و نمونه هایی از عدم مداخله آفریدگار

( ات – وک – اصلی)

 

            1 - عدم مداخله مذهبی                                    

آفریدگار هیچ کودکی رو بعنوان

الف - مسلمان – مسیحی – یهودی

 هندو – بودیست و دیگر

بدنیا نیاره همزمان

ب – هیچ کسی بعنوان خلیفه – امام – پاپ و...

بدنیا نمیاره و

پ – هیچ کتاب مقدسی رو خدا نیافریده و

ت – هیچ مسجد – کلیسا – کنیسه و ... را نیافرده

در نتیجه

خدا هیچ مذهبی رو خلق نکرده و مداخله نکرده 

 

             2 - عدم مداخله سیاسی                                 

هیچ کودکی بعنوان شاه – سلطان – پرزیدنت – نخستوزیر

و دیگر آفریده نمیشه و در نتیجه خدا هیچ وداخله

سیاسی نکرده

 

            3 - عدم مداخله اقتصادی                   

 

آفریدگار هیچ کودکی رو با هیچ پولی  خلق نکرده و به ههچ

انسانی ماکیت حتی یک ذره از هستی رو نداده وابن گونه

در زندگی انسا نها مداخله اقتصادی نکرده.

 

             4 - عدم مداخه نظامی

آفریدگار هیچ کودکی رو سرباز گروهبان – ژنرال

بدنیا نیاورده و

هیچ تیرو کمان – شمشیر – مسلسل و بمب اتمی

رو خلق نکرده در نتیجه در زندگی

نظامی انسان ها مداخله نرده

 

 

           5 - عدم مداخله تکنولوژیکی

در حالیکه آفریدگار( ات – وک – اصلی)

 ساختمان اتم – سلول – مغز انسان و تمام

هستی رو آفریده

ساختمان مسکونی انسانها رو نساخته

در حالیکه زمین و ماه وخورشید رو که همش در حرکتند آفریده

ولی دوچرخه و سواری و هواپیما رو نیافریده و

اینچنین در شیوه سکونت و انتقال انسان مداخله نکرده

 

                6 - عدم مداخله در شیوه تغذیه

در حا لیکه آفریدگا ر آفریننده تمام مواد غذبیی هستش

به انسان نگفته که چگونه غذا بخوره و

باین گونه در گونه تغذیه آدمی مداخله نکرده.

 

                7 - عدم مداخله در لباس پوشی   

در حالیکه او آفرینده سرما- گرما – حشراتی رو که

باعث ناراحتی انسان ها میشه –

لباسی برای انسان نیافریده و در شیوه دفاع از خود

در موارد نوشته شده – مداخله نکرده.

 

       8 - عدم مداخله در تصمیم گیری برای بچه دار شدن

در حالیکه آفریدگار( ات – وک – اصلی)  زن و مرد رو آفریده

و تمام مراحل آفرینش کودک دست دارد

ولی در مورد بچه دار شدن هیچ گونه مداخله ای نمیکنه

و تصمیم گیری با مرد و زن هستش.

 

                   9 - و دیگر 


((((((())))))))((((((((()))))))))) 

 

تکرار سوآ ل این نکته

آیا امکان این وجود دارد که آفریدگار( ات – وک – اصلی)                               

  بخاد پیامبری رو انتخاب بکنه که

 با او در زندگی و تصمیم گیری انسان ها  مداخله بکنه ؟                                    

 جواب این پژوهش دوباره  نه هستش

علاوه بر نمونه های ذکر شده

چونکه آدمی دارای ویژکی های از جمله

اندیشیدن – آگاه شدن – اراده کردن – تصمیم گیری و انجام اون هستش

از اینرو – آفریدگار ( ات – وک – اصلی) انسان را آزاد گذاشته و

در شیوه اندیشیدن و زندگی او دخالت نمیکند.

ولی نتیجه شیوه زندگی او رو نشون میده.

برای نمونه

نتیجه  تغذیه بد اندیشه ای و فیزیکی آدمی رو

در بوجود آمدن مریضی های گوناگون و

آسیب های که به محیط زیست وارد میکند

بصورت راهنما

در بدن انسان و آفرینش نشون میده.

((((((())))))))((((((((())))))))))

حال بر گردیم به خود سوآ ل

 آیا آفریدگار ( ات – وک – اصلی) در زندگی انسانها مداخله کرده و پیامبرانی رو برای راهنمایی مردم میفرسته ؟                          

                 ((((((())))))))((((((((())))))))))                                               

 در این پژوهش

    یک - علاوه بر مثال های زده شده 

        دو -  بخاطر دادن ویژگی و توان – اندیشیدن – آگاه شدن – اراده کردن تصمیم گرفتن – انجام تصمیم و دیگر –

ا ندیشیدن – تصمیم گرفتن و انجام اونو به تک تک انسا نها      ه

و در نتیجه نه تنها    

امکان فرستادن پیامبری وجود نداره     

   حتی  آفریدگار

به هیچ انسانی نمیگه که کاری رو بکنه

  •   یا نکنه
  • دوباره

 با وجود اینکه او کودک را در رحم مادر خلق میکنه – هیچگاه

در تصمیم گیری برای بچه دار شدن

مداخله نمیکنه وتصمیم گیری رو

به مادر و پدرکودک داده

 جرا که

دوباره – بهمه انسانها ویژگی اندیشید ن – آگاه شدن –

اراده کردن –تصمیم گیری و انجام تصمیم رو داده . 

او فقط بگونه راهنمایی نتیجه کارها رو

   در بدن انسان  جامعه و محیط زیست نشون میده .                                           . 

                    (((((((((())))))))))(((((((((()))))))))))

 

 در نتیجه بر پایه این پژوش                           

  مذهب نه تنها ساخت خدا نیست بلکه                      

     مذهب بزرگترین دشمن آفریدگار هستش.          

((((((())))))(((((()))))))

 

  4 – نقش آفریدگار در رابطه با آفرینش                                                                

در رابطه با – تصمیم گیری – خلق کردن و ادامه خلقت

(ت – خ – ا )

پدیده های آفرینشی دو گروه هستن

یک – پدیده هایی مانند انسان                      

 با ویژگی ها یا توان

اندیشیدن – آگاه شدن – اراده کردن – تصمیم گرفتن- انجام تصمیم

و دیگر و

دو - بقیه آفرینش غیر از گروه اول.

در رابطه با گروه اول – پروردگار به هیچ وجهی در

کارهاشون نمیکنه

 و فقط هر گاه پژوهشگری خواست ( او دنبال هیچ

انسانی نمیره که بیاد و چیزی یاد بگیره )

با تحقیق در پدیده های آفرینش چیزی

یاد بگیرد –

 او بصورت یک راهنمای توریستی

اندیشه ای تراحی و ویژگی های کارکردی پدیده رو

 با ساختار فیزیکی شان برا ی بهتر لمس کردن

اندیشه های آفرینش – باو نشون میده

دو باره

 

مانند یک راهنمای توریستی –

 پژوهش گر توریست آفرینشی رو

  راهنمایی میکنه.

((((((())))))(((((()))))))


((((((())))))(((((()))))))

 

دو – گروه دوم یعنی

   پدیده های بدون ویژگی های – اندیشیدن – آگاه شدن – اراده کردن –

تصمیم گرفتن – انجام تصمیم و دیگر                   

     1 -  این گروه  بخاطر نداشتن ویژگی های گروه اول 

نه تنها اینها نمیتونن – فکر کنن- آگاه بشن – اراده بکنن – تصمیمی

بگیرن و انجامش بدن .

بلکه اینها از بودن خودشون هم دراین آفرینش – آگاهی ندارن.

 ولی آفرینش وجود داره و شب و روز در حال کار کردن هستش.

 

اندیشه های تراحی و ویژگی های کارکردی  - اصلی آفرینش

یعنی آفریدگا هستی رو شکل داده واونوبصورت مطلق و صد در صد  هدایت میکنه.

 خلاصه نقش آفریدگار                                      

در رابطه با گروه یک

      پروردگار نه تنها در هیچ کار انسان ها دخالت نمیکنه

  حتی او دنبا ل هیچ انسانی نمیره که  بیا د و  چیزی یاد بگیر-

او حتی تصمیم گیری برا ی بچه دار شدن روهم به مادر پدر کودک داده. 

                      در رابطه با گروه دو – آفریدگار همه کاره هستش

                      و رهبری مطلق رو داره.       

        ((((((())))))(((((()))))))

               

 

 

 

 

 

 

 

      اهنمایی ( نه رهبری و تصمیم گیرندگی)  آفرینشی ر  1 – 3                                                                                                                            

  Natural scientific  Guiding  not deciding leadership   

 

 یک  -  راهنما یی آفرینشی و نه رهبری 

  در رابطه موجوداتی که دارای ویژگی های اندیشیدن –

آ گاه شدن – تصمیم گیری و انجام اون هستن ماند انسان 

               Natural scientific Guiding

                  not deciding Leadership

 

                      دو -  تصمیم گیری مطلق در مورد پدیده هایی که

ویژگی اندیشیدن – آگاه شدن – اراده کردن – تصمیم گیری کردن و

اجام اونو ندارن  و نهایت این پدیده ها حتی از بودن خودشون هم در این

هستی آگاهی ندارن. 

سه – قانون اساسی جوامع آفرینشی

اندیشه های تراحی و ویژکی های کارکردی هر پدیده آفرینشی

قانون اساسی اون پدیده هستش که سعی در یادگیری اونها

بشه و طبق اون قوانین با اونها برخورد شده یا از اونها استفاده بشه.

و تا هنگامی که

 

  1. رابطه انسان با بدن خودش و پدیده های دیگرطبق قوانین اساسی پدیده ها نباشه

 تمامی ( خواسته ها – ارزش ها – قوانین- کار برد ریاضی – ساختارها

کارکرد ها   – تکنولوژی ها – اهداف – همگی اشتباه خواهند بود.    

)))))))))))))(((((((((()))))))))))))))(((((((((((((

 


                 فصل دو – شخصیت هر فرد                       

 

                           )))))))))))))(((((((((()))))))))))))))(((((((((((((

                             )))))))))))))(((((((((()))))))))))))))(((((((((((((

  

     )))))))))))(((((((((())))))))))(((((((((((                

 

                 6 -  آمکان اجرا یی بودن و نفی بینش       

 

 

                                Practicability عملی بودن بینش                                                            

هستی یا گیتی موجود است  که

 بدون کمک هیج انسان و وسیله انسانی

آفریده شده – کار میکنه – و از وجود خودش هم بی خبره.     

                                          Falsification   نفی بینش

  نفی کننده این بینش باید ثابت کنه که     

 بدون کمک انسانی این هستی نمیتونسته وجود داشته باشه.

این اثبات مطلقا امکان نداره چونگه حتی انسان هم هنگام تولد

از بودنش در این هستی  آگاهی نداره  و در نتیجه تمام هستی پیش

از آگاه شدن او از وجود خودش- وجود داشته.                                                                       

                      ((((((((((())))))))))))(((((((((()))))))))) 

سه نکته ارزیابی                                          7 -  

برای امکان عملی بود این اندیشه ها                         

               Unimaginability       یک – غیر قابل تصور بودن       

جامعه ای که د اون انسانها  آفرینشی فکر کنن – حرف بزنن –

نگاه بکنن – تصمیم بگیرن و عمل بکنن

غیر قابل تصور هستش اما       

              Undeniability          دو- غیر قابل انکار بودن             

و این غیر قابل انکار هستش که ساخته ها   و اختراعات اندیشه ای و مادی انسان ها-

 آفرینشی  نیستن و ربطی به آفرینش ندارند و در هر موردی که انسان ها

بر خلاف قوانین بدشون و محیط زیست که آفرینشی

  هستن – کاری کردنNatural scientific یا

گونه های زیادی از بیماری های اندیشه ای و بد نی برای خودشان و گونه های زیادی از خرابی و خسارت بر

زمین و هوا و فضا  را –  باعث شدن

نتیجه ااینکه         

ساخته های انسانی  آفرینشی نیستن

 و مثال غیر قابل انکار بودن این بی ربطی دوباره شرایط غیر قابل انکار

 انسان در 2020 با

انواع بیماری های فیزیکی – روانی – اجتماعی – محیط زیستی وغیره

میباشد. 

     The  only way   سه – تنها راه درست راه آفرینش 

با غیر قابل انکار بودن آفرینشی نبودن ساخته های اندیشه ای و مادی

انسانها که خود دلیل بر بی ربط بودن و آفرینشی نبودن اونهاست و

ا Natural scientific             اینکه  آفرینش راه  آفرینشی  یا

برای مداوای مریضی ها و حل مشکلات رو داره که انسان

باید اونهارو کشف بکنه.

از اینرو تنها راه درست مداوای مریضی ها و حل مشکلات

رفتن راه آفرینش و کشف و پیدا کردن اونها میباشه..

               

         )))))))))))))(((((((((()))))))))))))))(((((((((((((

 

             

 


Dubbelklicka här för att lägga till din egen text.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Universe view and future societies


Contact:

info@futuresocieties.net

universeview@futuresocieties.net


:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::