دید به آ ّفرینش
ومردمگاه های ( جوامع ) آ ینده
Universe view and future societies
((((((((((()))))))))))))))((((((((()))))))))))))
بخش سه
دید به هستی Universe View
فصل جهار
اندیشه و ماده
)))))))))(((((((((()))))))))))))(((((((((((
1 - بود و نبود
نبودن جیزی ولی همزمان بودن چیزی
هنگامی که آفرینش کنونی نبوده اما همزمان چیزی بوده
قبل از هرجیزی در رابطه – با بود و نبود
حتی انسان که دارای خصلت های اندیشیدن – آگاهی و غیره هستش
هنگام تولد از بودن خودش هم در این هستی نا آگاه هستش
در نتیجه
این وجود داشتن اونها و کار کردن اونها و نا آگاه بودن اونها
از بودنشون در این هستی بیانگر
بودن موجودی که
/ اندیشه ای
/ آفریده نشده و
/ پیش از آفرینش وجود داشته گه
/ پدیده هارو طرح کردن و شیوه کار داده.
یا MEP را این پژوهش او
نرم افزار ( خ ا ق ر ط ک ت ه )
و خصلت ها یا اپلیکیشن های اصلی آفرینش مینامد
00000000000000000
2 - اندیشه و ماده در رابطه با ( ا آ ا ت ا ) و دیگر یا
خصلت های اندیشیدن – آگاهی – اراده کردن - تصمیم گرفتن و
انجام دادن اون
نه هستی فیزیکی و نه نرم افزار او خصلت های پنجگانه بالا رو دارن
از اینرو اونها حتی از وجود خودشن هم آگاه نیستن ودر نتیجه
اونه هیچگاه نمیتوننن ( ت خ ت ) یا تصمیم گیرنده – خالق – و
توسعه دهنده باشن اونا فقط دو وسیله هسن برای آفریدگار که او
بوسیله اونها اندیشه های خود شو بصورت اندیشه ای و نه اندیشه ای یا فیزیکی
بانسان ها نشان میدهد.
000000000000000000000000
3 - شیوه کار زمان
گذشته – حال – آینده
یکی از جنبه های زمان ربط دادن اون به گذشته – حال – و آینده هستش
در این شیوه همیشه .
/ زمان حال – آینده گذشته بوده و
/ آینده زمان حل – در حال آمدن بوده
و این باین معنی هستش که
جوامع کنونی – نه جوامع گذشته و نه جوامع آینده بودن .
این شیوه توسعه ادامه خواهد داشت تا
زمانی که انسان وارد جوامع
( بعد از دمکراسی- فیزیکی یا
Physical Natural Scientific Societies
و بعد از اون – جوامع بعد از دمکراسی غیر فیزیکی یا
Non physical natural scientific societies
بشه که در اون که خودش انتخاب خواهد کرد) -
اثری از ابداعات اندیشه ای و نه اندیشه ای اسان ها نخواهد بود.
ود رابطه با زمان - زمانی در رابطه با ماده نخواهد بود.
چرا که در جامعه غیر فیزیکی آفرینشی
انسان و کل هستی بدون بدن فیزیکی بوده و بر اساس
1 - شخصیت غیر مادی هر کسی
2- نرم افزار و خصلت های غیر مادی انسان و تمامی هستی
که یک کوپی از اندیشه های آفریدگار آفرینش هستش و
3 – آفریدگار که – نرم افزارو که
خصلت ها یا اپلیکیشن های غیر مادی و اصلی آفرینش هستش
که هستی رو شکل داده و میچرخونه.
در این نکته – پدیده های آفرینشی دو گونه اند
ا
1 – پدیده هایی مانند انسان که دارای خصلت های اندیسشدن –
آگاه شدن – ارزیابی کردن – تصمیم گیری کردن – و انجم دادن هستند
2 – بقیه هستی که دارای این خصلت ها نیستن.
در مورد گروه اول آفریدگار –
نقش هدایت کننده داره – نه تصمیم گیرنده
برای مثال اثرات تغذیه اندیشه ای و مادی انسانها رو
در بیماری های بدن و شخصیت فکری انسان ها نشان میدهد
و باین وسیله انسان هارو در مورد تغذیه هدایت میکنه و
این خود انسان هستش که باید تصمیم بگیره و شیوه تغذیه خودشو
عوض بکنه
آفریدگار در این مورد – تصمیم نمیگیره .
در مورد بقیه هستی
این قسمت بخاطر نداشتن خصلت های فکر کردن – آگاه شدن و غیره –
نه تنها نمیتونن تمیمی بگیرن و کاری بکنن
بلکه از وجود خودشون هم در این هستی نا آگاه هستن.
در نتیجه تمامی کارهای این قسمت آفرینش
بوسیله آفریدگار تصمیم گیری شده و انجام داده میشه.
000000000000000000
4 - پنج " واقعیت تجربی " گوناگون
یک – واقعیت تجربی کاذ ب
بر پایه اینکه بدن انسان و تمامی پدیده های آفرینشی با قوانین طبیعی شکل گرفتن و با اونها کار میکنن و روابطی بر اساس دانش های آفرینشی با هم دارن و
با تاکید بر اینکه
تمام ساخته های اندیشه ای و نه اندیشه ای یا فیزیکی انسان
نیستن Natural Scientific و روابط اونها با یکدیگر
تمامی ابداعات اندیشه ای و نه اندیشه ای انسان ها
اشتباه بوده و در نتیجه – واقعیتهای تجربی اشتباه هستند.
دو – دینامیک توسعه و واقیت تجربی تغییر دهنده
دینامیک توسعه اندیشه ای و اجتماعی انسان واقعیت ها تجربی کاذبی رو که انسان ها ایجاد کردن تغییر داده و
بسوی جوامع آفرینشی میرود. برای مثال
پژوهش های آفرینشی بدن انسان و طبیعت سعی در شناختن بدن انسان و هستی داشته و سعی در یادگیری قوانین آفرینشی و پیروی آنها و
کنار گذاشتن قوانین و ارزش ها و .... غیر آفرینشی هستش.
سه - واقعیت تجربی نسبی
انسان . Natural Scientific حتی بر داشت های آفرینشی یا
بخاطر نسبی بودن توان برداشت و آگاهی او – نسبی هستش و
در نتیجه ارزش نسبی داره و میتونه گاهی تا صد در صد اشتباه باشه.
چهار – واقعیت تجربی بر پایه دانش های آفرینشی یا
Natural scientific empirical reality
واقعیت تجربی که اصلی آنجنانکه در آفرینش هست جدای از اینکه انسا ن برداشت درست و یا نا درستی از او دارد.
پنج – واقعیت تجربی اصلی
واقعیتی هستش که پیش از آفریدن آفرینش وجود داشته که در اون
نرم افزار یا ( خ ا ق ر ط ک ت ه ) و خصلت ها یا اپلیکیشن های
هر پدیده ای و تمام هستی یک کوپی از اندیشه ای آفریدگار هستن
که واقعیت تجربی اصلی آفرینش یعنی آفریدگار هستش .
برای لمس کردن این اصل و کوپی شما میتونین به
کار یک کا مپیوتر و انسان بر نامه ریز اون کامپیوتر – فکر کنید
که در اون نرم افزار عیر مادی کامپیوتر که کامپیوتر با اون کار میکنه
اون نرم افزاری که در مغز برنامه نویس کامپیوتر هست – نیست بلکه
یک کوپی از اون هستش که بر نامه اصلی هستش.
در آفرینش هم همینگونه هستش یهنی
نرم افزارها و اپلیکیشن ها یی که هستی با اون کار میکنه
یک کوپی از اندیشه های آفریدگار هستش که
واقعیت اصلی آفرینش هستش .
000000000000000000000
5 – دانشهای طبیعی و پژوهش های طبیعی اصلی
همچنانکه پیش از این نوشته شده
تمام هستی بدون کمک هیچ انسانی و بدون کمک هیچ وسیله انسانی –
آفریده شده و کار میکنه. از اینرو
تا زمانیکه پژوهش های روی بدن انسان و آفرینش
بدون ابداعات اندیشه ای و فیزیکی انسان نباشد
نیستن .Natural scientific پژوهش ها آفینشی یا
00000000000000000000
Practicability of the view
آزمایش عملی بودن و استدلال نفی این اندیشه ها
مثال انجام شدنی بودن -
هستی موجود که بدون کمک هیچ انسانی یا ابداعات انسانی
آفریده شده و کار میکند.
Falsification رد این اندیشه
رد کننده باید ثابت کنه که – بدون کمک انسان و ابداعات او
هستی نمیتونسته وجود داشته باشه.
و ای دیدی کاملن اشتباه هستش چرا که منجمله
تمام هستی و خود نفی کننده قبل از اینکه آگاه از وجود خودش در این هستی بشود – وجود داشتن.
000000000000000000000000
فصل چهار
اندیشه و نه اندیشه
( فکر و ماده )
00000000000000000000000
دو باره تکرار میشه که
هر کسی و تمام کسان با یک دیگر – از نظر اندیشه نسبی هستن
از این رو میتونه نظرات اونها تا صد در صد هم اشتباه باشه
همینطور نظرات این پژو هش میتونه تا صد در صد اشتباه باشه.
ولی تا هنگامی که اشتباه بودن اونها ثابت نشده
از اونها دفاع خواهد شد.
اندیشه و ماده
ابعاد گوناگون بررسی
تیدیل فکر بماده
تبدیل ماده بفکر و
رابطه بین ایندو
00000000000000000000000
سه قسمت جداگانه این فصل
یک – اندیشه و ماده
دو – در رابطه با فیزیک کوانتوم
سه – از انکار " مطلق " تا تکامل تدریجی
در مورد تکرار بعضی لغا ت و نکات
بخاطر این هستش که این پژوهش – ش بعدش و که با محتوای اون هستش –تاکید میکنه تا خواننده یا شننده رو همراه با این ابغاد داشته باشه. این ابعاد از این
1 – اندیشه
2 – نه اندیشه یا ماده
3 – ابداعی انسان
4 – آفرینشی یا نچرال ساینتیفیک
و در رابطه با
5 – خصلت های فکر کردن – آگاه شدن برای
6 – توان تصمیم گیری و انجام اون.
که در نهایت نکته مرد نظر میتونه تصمیم گیرنده و
انجام دهنده باشه یا نه.
در نتیجه این پژوهش در رابطه با این نکات 6 بعدی هستش
000000000000000000000000
آفرینش و ابداعات انسانی
نکته یک - ساختار کلی غیر مادی بدن
ما اگه به ابداعا ت انسان نگاه کنیم
پیش از تولید چیز مورد نظر یک سری مشخصات غیر مادی در نظر گرفته شده که با پیاده کردن اونها چیز مورد نظر ابداع میشه
مثلا یک قاشق یا مو بایل یا اینترنت و غیره مانند ه
خ – خواسته
اولین نکته یک خواسته غیر مادی هستش که چیز مورد هدف رو میخاد
ا – ارزش
مثلن قاشق یا موبایل و غیره یک ارزشی دارد که ابدا کننده میخواد اونارو ابدا بکنه.
ق – قا نون
چیز مورد ابدا قوانین غیر مادی فیزیکی و شیمیای و غیره
خودشو داره.
ر – ریاضیات
چیز مورد نظر ریاضیات غیر مادی خودشو داره.
ط – طرح
چیز مورد نظرطرح و دیزاین غیر مادی و فکری خوشو داره.
ک – کنش
.....................کنش یا اپلیکیشن خودشو داره
ت – تکنولوژی
.......................تکنولوژی فکری و غیر مادی خودشو داره
ه – هدف
................ هدفی از ساختن اونو داره
در نتیجه چیز ابداعی مادی
تبدیل شده
ابعاد ( خ ا ق ر ط ک ت ه) غیر مادی قاشق یا موبایل هستند که بوسیله این مشخصات شکل مادی میگیرن و
کار مادی میکنن.
بهمان گونه تمامی پدیده های آفرینشی – بماده تبدیل شده مشخصات غیر مادی ( خ ا ق ر ط ک ت ه) خودش هستش که
در اون آفریگار اونهارو با مشخصات خودشون طرح کرده و
شیوه کار باونها داده.
سه نکته در روند تبدیل فکر بماده
1 – اول اینکه این ابعاد ( خ ا ق ر ط ک ت ه)
غیر مادی هستن و پس از " شکل گیری ماده"
یک – با اونها و
دو – بوسیله
مخترع در مورد اختراعات انسانی و
بوسیله آفریدگار در مورد آفریده ها
بدن مادی میگیرن.
000000000000000000000000
2 - خصلت های غیر مادی- فکر کردن - اختراع کردن و غیره
اپلیکیشن های گوناگونی هسن که بوسیله اونها انسان و پدیده های دیگر
کارهای گوناگونی رو میکنن.
0000000000000000000000000
3 – شخصیت غیر مادی مخترع که پروسه تبدیل فکر غیر مادی
قاشق یا موبایل و اینترنت را با ساختن قاشق – موبایل و اینترنت
پیکر مادی میدهد – نقش اصلی اختراع رو بازی میکنه.
((((((()))))))(((((((((()))))))))))))))))
در رابطه با آفرینش
( خ ا ق ر ط ک ت ه) پدیده های آفرینش نا آگاه از وجود خودشان-
اندیشه های پروردگا رن که بوسیله اونها – پدیدها طرح ریزی شده و کار میکنن . .
((((((((()))))))))((((((((((((((()))))))))))
نکات دیگر این بخش
4 - الف اندیشه و ماده
4 - الف – 1 هستی از جه جیزهایی تشکیل شده ؟
4 – الف – 2 اندیشه چیست ؟
4 – الف – 3 ماده چیست ؟
4 – الف – 4 نیروی جاذبه چیست ؟
4 – الف – 5 علم فیزیک بر اساس
" خصلت مادی حس کردن اندیشه " چیست ؟
4 – الف – 6 بماده تبدیل کردن فکر و
بفکر تبدیل کردن ماده چیست ؟
4 – الف – 7 چگونه هستش که هستی وجود داره و کار میکنه
ولی از وجود خودش خبری ناره ؟
000000000000000000000
تصویر
- اندیشه و ماده 4
000000000000000000000000000
4 - الف – 1 هستی از جه جیزهایی تشکیل شده ؟
در رابطه با ماده اندیشه
هستی از 4 قسمت بنیادی تشکیل شده
1 - آفریدگار که از جمله
قوانین غیر مادی
ساختارکلی ( خ ا ق ر ط ک ت ه ) اصلی و
خصلت های یا اپلیکیشن های اصلی آفرینش هستش
بخاطر غیر مادی بودن
علیرغم اینکه آفریدگار– ساختارها و اپلیکیشن ها و غیره تمام آفرینش هستش- هیچ جای مادی نمیگیره
( حتی در حد یک نقطه که در شکل بالا نشون داده شده )
و فقط پس از پدید آوردن پدیده ها
بودن و وجود خودشو نشون میده.
2 – قوانین ساختاری آفرینش که با اونها آفرینش
طراحی شده که یک کوپی از قوتنین ساختاری اصلی میباشد .
( مثل حالت ابداع کامپیوتر که در اون نرم افزار کامپیوتر- یک کوپی از اندیشه های برنامه ریز کامپیوتر هستش)
3 – خصلت ها یا اپلیکیشن های پدیده ها که بوسیله اونها پدیده ها کارهای گوناگونی رو میکنن.
مثلن در مورد انسان حواس پنجگانه یا خصلت های انیشیدن – آگاه شدن
4 – پیکر فیزیکی پدیده ه و غیره
( این وغیره در اینجا بخاطر این هستش که در آفرینش چزهای
بی انهای بسیاری هستش که انسان از اونها آگاه نیست )ا
00000000000000000000000
الف – 2 اندیشه چیست ؟ 4 .
در این پژوهش
/ ها مفهوم غیر مادی
/ هر نظر یا ایده غیرمادی
/ هر درک غیر مادی و غیره
فکر و فکری هستن
00000000000000000000000
4 – الف – 3 ماده چیست ؟
منجمله هر جیز قابل لمس با حواس پنجگانه
با میکروسکپ و تلسکوپ
باضافه هر گونه امواجی – گرما – نور –
پدیده های کشف نشده بی انتها
Zero Matter از اتم گرفته تا
یا ماده صفر
که اندیشه ایجاد ماده هستش نه خود ماده آفریده شده
همگی ماده هستن.
0000000000000000000000
4 – الف – 4 نیروی جاذبه چیست ؟
از جمله گفته میشه که
1 – یک نیروی جذب کننده که دو جیز را بهم جذب میکنه.
2 – هر جیزی که جرم – سنکینی داره – این نیرو رو داره.
3 – هرچه پدیده ای جرم و سنگینیش بیشتر باشه
نیروی جاذبش بیشتر هستش.
4 – جاذبه زمین چیزی هستش که انسان ها رو روی زمین
نگهمیداره.
اگه ما از شماره 3 شروع کنیم هر چه جرم و سنگینی پدیده بیشتر باشه جاذبه اون بیشتره
و گفته میشه که
بخاطر همین هست که زمین بطرف خورشید کشیده میشه و
خورشید او نو جذب میکنه.
حالا اگه این اصل سوم در اینجا درست باشه
1 - مورد نیروی جاذبه خورشید
سیب معروف نیوتونی بجای افتادن پایین و جذب زمین شدن
باید بطرف خورشید کشیده بشه نه زمین
چرا که جاذبه خورشید بیشتر از زمین هستش .
و این افتاده سیب روی زمین اولین جیزی رو که رد میکنه این هستش
نظریه – جرم و وزن بالا تر نیروی جاذبه بیشتر داره – هستش
چرا که – سیب بجای اینکه بطرف خورشید جذب بشه – بطرف زمین سقوط میکنه .
2 - در مورد نیروی جاذبه زمین وقتی یک پروانه یا پرستو
– از زمین بلند میشه و پرواز میکنه این باین معنی هستش که اونها
جاذبه زمین رو خنثی کرده و این خنثی کردن
دو باره نظریه
– جرم و سنگینی بالا تر یعنی نیروی جاذبه بیشتر -
اولن جاذبه خورشیدی که کره زمین رو بطرف خودش میکشه
باید پروانه و پرستو رو بطرف خودش بکشه
و اجازه موندن اونها روی زمین رو نده.
و این موندن روی زمین پروانه و پرستو – وجود جاذبه خوورشید مخصوصا بر اساس
وزن و جرم بیشتر یعنی جاذبه بیشتر – رو رد میکنه
دومن – جاذبه زمین
اگه زمین نیروی جاذبه ای داشت
پروانه و پرستو هیچگاه نمیتونستن پرواز بکنن .
جرا که با جرم و سنگینی بالایی که زمین داره
توانب با ید توانی با لا تر از اونها داسشته باشه و
مانع پروتز اونها بشه.
3 – در مورد اتم و سلول و نیروی جاذبه
هم در مورد اتم و وسلول و پدیده های بزرگتر از اتم و
هم در مورد ذرات کوچکتر از اتم
اگه زمین جاذبه ای داشت هیج حرکتی نمیتونست درون اتم – سلول
رشد گیاهان و غیره پیش بیاد چراکه وزن و جرم اینها با وزن و جرم زمین قابل مقایسه نیست ودر نتیجه زمین همه اینها رو بطرف خود میکشید
و نگه میداشت.
ولی میبینیم که اتم ها – سلولها – گیاهان غیر قابل شمارش از نظر تعداد
در حال کار کردن آفرینش - و همراه آفرینش هستن.
واین کار و حرکت و همراهی در رابطه با – نیروی جاذبه –
رد وجود این نظریه یعنی وجود جاذبه هستش .
تصویر
000000000000000000000
4 – الف – 5 علم فیزیک بر اساس
" خصلت مادی حس کردن اندیشه " چیست ؟
همچنانکه قبلن نوشته شد در رابطه با
اندیشیدن- آگاهی – اراده – تصمیم گیری – انجام اون ( ا آ ا ت ا)
پدیده های آفرینش دو گروهند
یک - پدیده های با اون ( ا آ ا ت ا) مانند انسان
که میتونه بیاندیشه – آگاه بشه – تصمیم بگیره و انجام بده.
دو – پدیده های بدون اون ( ا آ ا ت ا ) که
نمیتونن بیاندیشن – آگاه بشن – تصمیم بگیرن و انجام بدن.
این گروه حتی از بودن خودشون هم نا آگاه هستن.
000000000000000000
یک – علت وجودی " ماده "
بر اساس این پژوهش
علت وجودی " ماده "
خصلت مادی حس کردن غیر ماده – هستش
در واقعیت تجربی آفرینشی یا
Natural Scientific Reality
آفریدگار هستش که با " خصلت یا اپلیکیشن مادی حس کردن اندیشه
به اندیشه هاش پیکر مادی میده – تا اونها رو برای انسان و حیوان و پرندگان ... بیشتر قابل کمس اندیشه ای و فیزیکی بکنه.
دو – در مورد انسان ودیگر موجودات دارای( ا آ ا ت ا )
بوسیله (خ م ح ) خصلت یا اپلیکیشن مادی حس کردن -
این گروه – اندیشه هارو – بصورت مادی یا فیزیکی – حس میکنن.
چگونه ؟
بهمون گونه ای که انسان
با خصلت یا اپلیکیشن دیده میتونه ببینه
با خصلت شنیدن بشنوه
با خصلت فکر کردن فکر کنه
بهمون گنه
میتونه انسان با خصلت مادی حس کردن اندیشه
اندیشه ها رو بصورت مادی اونها – حس بکنه.
مثلا اندیشه غیر مادی اتم – سلول – مغز انسان و غیره رو
بصورت اتم – سلول و مغز مادی حس بکنه.
..............................
در نتیجه – با این خصلت – اندیشه های پدیده های آفرینشی
پیکر مادی گرفته و پدیدار فیزیکی میشه. .............................. بدون این خصلت یا اپلیکیشن - اتم – سلول و تمام هستی
فقط بصورت غیر مدی و ایده – خواهند بود.
........................
دو – مکانیک فیزیک – مادی حس کردن
برای اینکه پدیده ای بتونه – تصمیم گیرنده- توسعه دهنده
و انجام دهنده باشه باید ( ا آ ا ت ا ) یا
خصلت اندیشیدن – آگاهی – اراده – تصمیم گیری و انجام اونو داشته باشه از اینرو و در این رابطه همچنانکه بیان شده
پدیده های آفرینش دو گروهند .
گروه یک و دارای این خصلت ها - مانند انسان
که میتونن – تصمیم گیرنده – توسعه دهنده – انجام دهنده باشه و
گروه دو – که دارای این خصلت ها نبوده و در نتیجه نمیتونن
تصمیم گیرتده – توسعه دهنده و انجام دهنده باشن
در نتیجه در مورد مکانیک و کار کرد هستی یا
Functional universe
در وحله یکم – تمام آفرینش حتی انسان هنگام تولد – از وجود خودشان و هستی آگاهی ندارن و در نتیجه از نظر مکانیک آفرینشی
هیچ نقش تصمیم گیرنده ای نداشتن.
در مر حله بعدی – یعنی مکانیک و کار کرد آفرینش
گروه بدون ( ا آ ا ت ا ) فقط وسیله برای بیان اندیشه هاس آفریدگار هستن و هیچ تصمیم گیرندگی ندارن.
گروه با ( ا آ ا ت ا ) که پس از تولد و پس از آگاه شدن از بودن
خودشان در این هستی در
در نسبیت خودشون ئندگی و فعالیت های خودشونو
شکل میدن
از اینرو – مکانیک کار کرد هصتی و بر اساس این پژوهش از این قرار هستش.
Deterministic تعیین شده و تصمیم گیری شده - 1
گروه بدون ( ا آ ا ت ا) پدیده های آفرینش – که همه حرکاتشوت تعیین شده هستش
گروه با ( ا آ ا ت ا) که با این خصلت ها میتونن فعالیت ها و زندگی خودشونو شکل بدن و در نتیجه در نسبیت خودشون آزادی فعالیت دارن.. آفریدگار در رابطه با گروه اول تصمیم گیرنده و
در مورد گروه دوم – فقط هدایت کننده هستش یعنی اینکه
نتیجه کارهای انسان در رابطه با بدن خودش – جامعه – محیط زیست و غیره را باو نشان میدهد ولی اصلاح و یا اصلاح نکردن شیوه کار و زندگی بر عهده انسان هستش.
000000000000000000000
4 – الف – 6
پیکرمادی دادن بفکر غیر مادی
و
بر داشتن پیکر مادی فکر چیست ؟
پیکر مادی دادن بفکر در این پژوهش این است که
1 . در مورد کارهای روزانه
انجام دادن کارهای روزمره مثلن
/ رفتن سر کار بماده تبدیل کردن – فکر رفتن بسر کار
/ پختن غذا و رفتن بدیدن پدر ومادر یعنی
بماده تبدیل کردن – فکر غذا پختن و فکر دیدن پدر ومادر.
2 . ابداعت و اختراغات
که در اون مخترعین – فکر غیر مادی چنگال –هواپیما – موبایل و غیره رو – با ساختن – چنگال – هواپیما – موبایل –
بفکر خود پیکر مادی میدن.
3 . پیکر مادی دادن در آفرینش پدیده ها
بهمن گونه ای که
هر کار انسانی و هر اختراغ انسانی –
پیکر مادی گرفتن اندیشه انسانی هستش
بهمون گونه
آفریده شده های آفرینشی
(که کار میکنن و از بودن خودشون هم آگاهی ندارن )
پیکر گرفته و پدیدار شده – اندیشه پدیده مورد نظر – هستش
مثلن اتم مادی – سلول مادی مغز مادی انسان و غیره
پیکر گرفته و پدیدار شده – اندیشه غیر مادی اتم – سلول و مغز هستن.
چگونه – این پیکر مادی – گرفته میشه ؟
برای روشن شدن این نکته از مغز انسان کمک میگیریم
قبل از هر جیز باید این نکته بیان بشه که
نه قسمت مادی مغز و نه قوانین بیولوژیکی مغز تصمیم گیرنده و
تعیین کنده هستند بلکه
1 - شخصیت غیر مادی هر کسی
2 – با استفاده از خصلت های غیر مادی – فکر کرذن – آگاه شدن -
اراده کردن – تصمیم گرفتن و انجام اون -
کار تصمیم گیری و انجام اونو دارن
..............................
در نتیجه دو باره
مغز مادی و قوانن بییولوژیکی که مغز با اونها
شکل مادی گرفته و کار میکنه-
هیچ نقش تصمیم گیرنده و انجام دهنده ای رو ندارن.
..................................
2 - گفتگوی دو نفر – مغز اونها و
پیکر مادی داده شدن بفکر غیر مادی اونها و عکس اون
باندیشه تبدیل کردن – صدای مادی اونها .
فکر گوینده- بوسیله خصلت غیر مادی " بماده تبدیل کردن فکر یا
Matterialization of thoght
تبدیل بصدای مادی میشه و بوسیله
خصلت " مادی حس کردن غیر ماده یا
Matter feeling property
اندیشه گوینده بصورت صدای مادی شنیده میشه. و عکس این حالت
ب – اندیشه ای حس کردن صدای مادی
صدای مادی گرفته شده بوسیله شنونده
بوسیله خصلت " باندیشه تبدیل کردن ماده" مغز
Thoughtization of the Matter
صدای مادی گرفته شده به محتوای غیر مادی صدا تبدیل شده و
بوسیله خصلت " اندیشه ای حس کردن" صدای مادی یا
Thought feeling property
شنونده صدای مادی رو بصورت محتوای غیر مادی اون
( مثلن دعوت طرف مقابل یا هر مورد دیگه )حس میکنه.
در نتیجه و در رابطه با پدیده های آفرینشی
پدیده های مادی - پیکر گرفته شده – اندیشه های آفریدگار
بوسیله خصلت بماده تبدیل کرده اصلی آفریدگار
( کوپی این خصل غی مادی اصلی
خصلت بماده تبدیل کردن اندیشه – مغز انسان هستش.) و
پدیده های غیر مادی آفرینش
با استفاده از خصلت باندیشه تبدیل کرده پیکر مادی ( مانند خالت تبدیل شدن صدای مادی بمحتوای غیر مادی اون
بوسیله مغز ) انسان میتونه پدیده های مادی رو باندیشه اونها تبدیل بکنه
0000000000000000000000000
چکیده گفتار اینکه
با همون خصلت های بماده تبدیل کردن فکر و
خصلت بفکر تبدیل کردن ماده که بانسان داده
با حالت اصلی و آفرینشی این خصلت ها
پدیده ها رو پیکر مادی میده و یا تبدیل به پیکر اندیشه ای میکنه.
0000000000000000000000000000000000
4 – الف – 7
چگونه هستش که هستی وجود داره و کار میکنه
ولی از وجود خودش خبری نداره ؟
برای قابل لمس شدن این نکته شما میتونید یککامپیوتر یا
تاسیسات گوناگونی رو که انسان ساخته در نظر بگیرید
که در اونها علیرغم فعالیت های بسیاری که دارن
از وجود خودشون و کارهاشون بی اطلاعن
اونه بوسیله طرلح و برنامه ریزشون طرح شده و کار میکنند
ولی از وجود خودشون اطلا عی ندارن.
بهمین گونه هستش با هستی و آفرینش که در اون
پدیده ها بوسیله پدید آورنده – پرورده و پدیدار شده ولی از بودن خودشون
در این هستی بی آگاه هستن.
))))))))))))(((((((((((((((((((((
(((((((((((())))))))))))))((((((((((((((((())))))))))
)))))))))))((((((((((((((
.4 - ب در رابطه با – واقغیت تجربی کوانتومی
پژوهش های آفرینشی
/ دا نش های اصلی آفرینشی و
/ پژوهش های اصلی آفرینشی
/ واقعیت های تجربی اصلی
The Main Natural sciences and
The main Natural scientific studies
The Main Emperical realities
تمامی آفرینش – بدون کمک هیچ انسانی یا وسایل ما دی و غیر مادی اختراعی انسان – آفریده شده
از اینرو
تا زمانی که پژوهش ها بدون ( خ ا ق ر ط ک ت ه ) یا
خواسته – ارزش – قانون – ریاضیات – طرح – کارکرد – تکنولوژی – هدف وغیره ساخت و اختراع انسان – نباشد
پژوهش ها آفرینشی نیستند مانند
CERN / پژوهش های
/ آ زمایش دو شکاف کوانتومی
/ و یا پژو هش های بیمارستانها
علیرغم اینکه سعی میشه ح واقعیت آفرینشی ایجاد بشه و طبق
واقعیت تجربی آفرینشی مثلن جراحی بکنن –
بخاطر اضافه کردن وسایل زیاد ساخت انسان در پژوهش 1 - واقعیت تجربی ایجاد شده در هیچکدوم از مثال های بالا
((()))((()))
Practicability عملی بودتن پژوهش ها بدون اختراعات انسانی
همونگونه که اتم - سلول و تمام هستی بدون کمک انسان خلق شده
و کار میکنه
بهمون گونه میشه – بدون وسایل ساخت انسان |ژوهش کرد و پژوهش ها رو – بر واقعیت تجربی آفرینشی – بنا نهاد.
((()))((()))
نامیدن ذرتی مانند کوارک ها – بعنوان کوانتوم یعنی
کوچکترین ذره – اشتباه هستش جرا که اینها در حد توان بینایی
انسان کوچکترین ذره هستند ولی
همچنانکه پیش از کوارک ها – اتم ها کوچکترین ذرات بودند
بهمونگونه – در آینده ذرات کوچکتر از کوارک ها هم کشف خواهد شد
وا ین پروسه با پیدایش پدیده های گوناگون تا سطح -
Zero Matter ماده صفر
که در اون ماده ای وجود نداره ولی فکر ایجاد ماده – وجود داره
پیش خواهد رفت و پس از پش سر گذاشتن ماده صفر
انسان زندگی غیر مادی آفرینشی رو آغاز خواند کرد.
...................................
تئوری – فیریک و مکانیک کوانتومی
نکته یک – دانش های اصلی آفرینشی و
پژوهش های اصلی آفرینشی
دوباره تمام آفرینش منجمله ذرات آفریده شده
بدون کمک یا وسیله ساخت انسان
چونکه تمام هستی و خود انسا ن پیش از آگاهی او از وجود خودش –
وجد داشتن .
ایجاد – پیوند دادن و جدا کردن بی انتهایی پدیده ها
در آفرینش رخ داده و میدهد – بدون آگاهی انسان –
از اینرو
بهمون گونه ای که در بدن انسان و آفرینش
پیوندها و جداشدن های بی انتهایی بدون کمک انسان
و وسایل ساخت انسان پیش میاد
بهمون گونه
انسان میتونه پژوهش و بررسی و زندگی بکنه
بدون هر وسیله ساخت انسان.
از اینرو. تا هنگامی که پژوهش ها ا
/ بدون ساختارکلی غیر مادی ( خ ا ق ر ط ک ت ه وغیره ) ساخت انسان و
/ بدون وسایل اخترایی انسان ها نباشه
پژوهش ها بررسی ها و زندگی انسان
آفرینشی نیست و اشتباه است
واین اشتباه نتنها شامل فیزیک کلاسیک هستش
بلکه شامل فیزیک مدرن
هم در ماکرو لول یا پدیده های اتم ببال
وهم میکرو لول یا ذرات گوانتومی اتم بپاین هم میشه
00000000000000000000000
4 . ب .3 هستی در رابطه با
خصلت های ( ا آ ا ت ا )
برای توان داشتن تصمیم گیری – آفریدن و توسعه دادن
با هر گونه بیان – پژوهش مادی
Wave – particle / موج - ذره
Uncertainty / نبودن اطمینان
و غیرهsuperposition
نه قسمت غیر مادی ( خ ا ق ر ط ک ت ه وغیره ) اونها و
و نه قسمت فیزیکی یا مادی اونها
خصلت های ( ا آ ا ت ا ) رو دارن
تا بتونن ( ت آ ت) یا تصمیم گیرنده - آ فریننده و توسعه دهنده باشن این پدیده ه تنها هیچکدوم تصمیم گیرنده هیچکاری در آفرینش نیستن
بلکه اونها از وجود خودشون هم در این هست نا آگاهند
هنگامی که آفرینش بوسیله .
/ ساختار کلی و اصلی ( خ ا ق ر ط ک ت ه ) غیر مادی آفرینش و
/ بوسیله خصلت های ( ا آ ا ت ا ) مطلق آفرینش و
/ ( ت آ ت ) تصمیم گیرنده-آفریننده – توسعه دهنده مطلق یعنی
آفریدگار – راه نمایی میشه
هیچ جا یی برای - حرکت های اتفا قی- عدم قطعیت– احتمالات
و سوپر پوزیشن نیست .
000000000000000000000000000
((((()))((()))))
Practicability امکان انجام این اندیشه
هستی و آفرینش که بدون کمک انسان و وسایل انسانی
آفریده شده و کار میکنه
Falsification
انکار کننده باید ثابت کنه که بدون انسان
آفرینشی نمیتونه وجود داشته بااشه و کار بکنه
اثبات دید انکار کننده – بر اساس دانش های آفرینشی امکان نداره چرا که تمام هستی و حتی پیکر این انکار کننده
قبل از اینکه او متوجه وجود خودش در این هستی بشه – وجود داشتن.
0000000000000000000000
4 . ب .4 اصل – عدم قطعیت
1 - پارادوکس منطقی ( چیزی که خودش خودش رو نفی میکنه )
اصل عدم قطعیت
هنگامی که کسی با قطعیت و بصورت صد در صد –
چیزی رو بیان میکنه -
این با صد در صد گفتن یعنی با قطعیت گفتن
و ای با قطعیت گفتن یعنی اینکه- فرد قطعیت رو قبول داره
و این قبول داشتن- دید خودشو که میگه
هیج قطعیتی وجد نداره رو – رد میکنه
در نتیجه – دید عدم قطعیت از لحظه شروعش – یه پارادوکس استدلالی هستش که خودش خودشو رد میکنه .
2 - پارادوکس مادی عدم قطعیت
همچنانکه بیان شده پدیده های آفرینش د رابطه با
خصلت های اندیشیدن – آگاه شدن – اراده داشتن – تصمیم گرفتن – انجام دادن ( ا آ ا ت ا ) دو گروهند
گروه دارای این خصلت ها مانند انسان و
گروه بدون این خصلت ها مانند پارتیکل ها یا ذرات.
اینها بخاطر نداشتن خصلت های گفته شده نه تنها نمیتونن
با عدم طعیت حدس بزنن- بلکه اونها حتی از وجود خودشون هم نا آگاه هستن0 در این قسمت عمل کننده آگاهی مطلق هستش که بصورت مطلق
تصمیم میگیره و انجام میده. .
ولی در مورد انسان –
/ او خصلت های مورد نیاز رو گرفته و
/ با نسبیت اندیشه ای که داره
/ میتونه حدس بزنه که حدسش میتونه درست یا اشتباه باشه.
000000000000000000000
در رابطه با
پنج واقعیت تجربی گوناگون
1 – واقعیت تجربی گونه نخست
واقعیت تجربی – کاذب - ساخته شده با
( خ ا ق ر ط ک ت ه ) ساختار کلی اندیشه ای مردم
نهاده شده بر این پایه که ( خ ا ق ر ط ک ت ه ) مردم یعنی
خواست – ارزش – قانون – ریاضیات – طرح – کار – تکنولوژی – هدف وغیره – " ساخت انسان " آفرینشی
نیستن از این رو – تمامی واقیتهای تجربی ساخته شده بوسیله این
معیارهای مردم
نبوده و اشتباه هستن. Natural scientific آفرینشی یا
.................................
2 – دومین واقعیت تجربی " دینامیک توسعه "
دینامیک توسعه بعنوان دومین واقعیت تجربی
ساختار کلی ( خ ا ق ر ط ک ت ه ) اندیشیدن و کارکردن مردم
با این دینامیک از گونه ساخته شده بوسیله مردم بسوی آفرینشی اون
توسعه پیدا میکنه برای مثال
نتیجه واقعیت تجربی ساخته شده بوسیله مردم
( در مواردی که معیارهای آفرینشی پیروی نشدن ) در 2020
انواع بیماری ها روانی – فیزیکی – اجتماعی و ویران کردن زمین و آلوده کردن هوای تنفسی و آشغالدونی کردن فضا بوده و پاندومی
ویروس کرونا بوده.
دینامیک توسعه ساختار کلی اندیشه ای – دید اونهارو نسبت به
( خ ا ق ر ط ک ت ه ) ساخت آدمی – نشون میده و
اونو بطرف گونه افرینشی هدایت میکنه .
نتیجه اینکه
تا زمانی که ارزشهای غیر آفرینشی وجود داره
دینامیک توسعه هم برای تغییر اون وجود داره.
3 – واقعیت تجربی نسبی
دینامیک گسترش اندیشه اتسانی–
منتهی به انتخاب " ساختار کلی اندشه ای – آفرینشی میشه
که در اون اثری از ( خ ا ق ر ط ک ت ه) ساخت انسان نخواهد بود.
همزمان بر پایه اینکه – انسان از این دید که – اندیشه ای- روانی فیزیکی وغیره – کامل نیست و نسبی هستش
و بخاطر همین نسبیت هر گز نمیتونه پرفکت یا کامل بشه
( بگونه نسبی میتونه کامل بشه)
در نتیجه – در واقعیت تجربی " نسبی "
علیرغم نبودن ارزشهای اندیشه ای ( خ ا ق ر ط ک ت ه)
ساخت مردم –
انسانها نیز نسبی بوده و میتونه Natural scientific اندیشه آفرینشی تا صد در صد هم اشتباه باشه.
4 – واقعیت تجربی آفرینشی
بدن انسان و آفرینش بر اساس قوانین و معیارهای آفرینش
آفریده شده و کار میکنه .
اون واقعیت تجربی که در اون آفرینش-
بدون درست فهمیدن و یا نفهمیدن انسان – کار میکنه -
در این پژوهش – واقعیت تجربی آفرینشی – نامیده میشه. Natural Scientific reality
5 - واقعیت – غیر مادی – اصلی – آفرینش
The Non physical Main Empirical Reality
این واقعیت تجربی از جمله:
( خ ا ق ر ط ک ت ه) اصلی
( ا آ ا ت ا ) اصلی و
( ت آ ت) اصلی هستش
و این ابعاد که بوسیله اونها آفریدگار – هستی رو شکل داده و شیوه کار کردن )
یک کوپی از اندیشه ها اوست – که با پیکر مادی دادن باونها
آفریدگار خودشو بانسان معرفی میکنه
..................................
تصمیم گیری در آفرینش
عدم قطعیت و احتمالات در آفرینش
سه بعد گوناگون آفرینش – انسان – آفردگار
همچنانکه پیش از این بیان شده پدیده های آفرینش در رابطه با
( ا آ ا ت ا ) یعنی اندیشیدن – آگاهی – اراده – تصمیم گیری و
انجام تصمیم – دو گروهند.
گروه نخست - پدیده های دارای ( ا آ ا ت ا ) که میتونن
فکر بکنن – آگاه بشن – تصمیم بگیرن و غیره ماند انسان حیوان پرندگان و غیره
دربرای این گروه – تصمیمی گرفته نشده که چگونه از ( ا آ ا ت ا )
استفاده کنن و اونها آزادند آنگونه که میخوان زندگی بکنن ولی
هر جا که بر خلاف قوانین آفرینش کار کنن – آفریدگار نتیجه کار اونهارو نشون میده مثلا در مورد بدن انسان نتیجه
تغذیه فیزیکی بد – باخوشی های گونتگون جسمی و در مورد
تغذیه اندیشه ای بد – بیماری های روانی گونا گون را بانسان ها تشون میده و غیره .
در نتیجه در رابطه با تصمیم گیرندگی
در مورد شیوه زندگی هیچ دیترمینیسمی یا تصمیم گیرندگی
وجود ندارد و این گروه خودش تصمیم گیرنده هستش.
و در رابطه با عدم قطعیت و احتمالات
بخاطر نسبی بودن توان اندیشه ای این گروه
همچنانکه احتمال درستی نظرات اونها هستش بهمونگونه
احتمال اشتباه بودن اونها هم هستش.
گروه دوم آفرینش
این گروه بخاطر نداشتن ( ا آ ا ت ا )
هیچگاه نمیتونه ( ت آ ت ) باشه ودر نتیجه
1 - ندگی این گروه بصورت مطلق – تصمیم گیری شده هستش
و بخاطر اینکه حتی از وجود خودشون هم بی خبرن
هیچگاه نمیونن نظری بدن تا قطعیتی و احتمالاتی در اون باشه .
آفریدگار
در این پژوهش آفریدگار از جمله ابعاد آفرینشی زیرین هستش
( خ ا ق ر ط ک ت ه) مطلق یا اندیشه ساختار کلی آفرینش
( ا آ ا ت ا ) مطلق آفرینش و
( ت آ ت ) مطلق آفرینش هستش
در رابطه با :روه اول
در مورد شیوه زنگی اونها تصمیم گیرندگی نمیکنه و فقط-
نقش هدایت کننده در رابطه با نشون دادن نتیجه کارهای اونها داره
در رابطه با گروه دوم
بخاطر نداشتن خصلت های ( ا آ ا ت ا ) این گروه حتی از وجود خودشون هم در آفرینش آگاهی ندارن از این رو تمام فعالیت های اونها
بصورت صد در صد و مطلقا بویسیله آفریدگار – تصمیمگیری میشه و
هستش . Diterministic
.00000000000000000000000000000
4 . ب .6 چها ر نیروی بنیادی در فیزیک
نیروی جا ذ به – الکترو مغنا طیسی
نیروی هسته ای ضعیف و قوی
هیچ کدوم از اینچها نیر خصلت های (ا آ ا ت ا) یا
اندیشیدن – آگاه شدن – اراده کردن – تصمیم گرفتن و انجام دادنو ندارن
در نتیجه دوبره نتنها کاره ای نیستن بلکه از وجود خودشون هم آگاهی ندارن. اونها فقط " وسیله های " گوناگنی برای نشون دادن اندیشه ها و معرفی پروردگار هستن.
...............................
4 . ب . 7 ابعاد گوناگون " واقعیت تجربی"
در رابطه با ماده و غیر ماده یا اندیشه
الف – سا ختار کلی غیر مادی ( خ ا ق ر ط ک ت ه)
هستی یا یونیورس
ب – بدن مادی هستی که در اون ( خ ا ق ر ط ک ت ه) غیر مادی پدیده ها و کل هستی – پیکر مادی بخودش میگیره. برای نمونه
اندیشه غیر مادی ( خ ا ق ر ط ک ت ه)
اتم - سلول - مغز انسان و دیگر
بگونه اتم – سلول و مغز با بدن مادی و فیزیکی پدیدار میشه.
پ – خصلت یا اپلیکیشن های غیر مادی
در این بعد آفرینش – خصلت های غیر مادی مانند
اندیشیدن- آگاه شدن – تصمیم گرفتن و دیگر یا ( و غیره )
که کارهای گوناگونی با استفاده از اونها انجام میگیره.
ت – آفریدگار که در مورد پدیده های با ( ا آ ا ت ا)
فقط نقش هدایت کننده در رابطه نشون دادن
نتیجه کار های انجام داده شده
بوسیله این گروه و
تصمیم گیرنده و انجام دهنده کار های گروه دوم یعنی
گروه بدون ( ا آ ا ت ا). هستش.
................................
4 . ب . 8 پژوهشگر یا مشاهدهگر
هستی بدون کمک انسان و سایل ابداعی او خلق شده
و بدون کمک او کار میکنه
از اینرو
تا هنگامی که پژوهشگر بدون آمیختن
( خ ا ق ر ط ک ت ه) غیر مادی خودش و
بدون استفاده از وسایل مادی ابداعی خودش – نباشه
نخواهد بودNatural scientific پژوهش های او آفرینشی یا
(((((())))))(((((())))))
سه نکته برای ارزیابی آفرینشی اندیشه های این پژو هش
Unimaginability غیر قابل تصور بودن
استقرار جوامع آفرینشس
بدون وسایل غیر مادی و مادی – ساخت انسان
غیر قابل تصور بنظر میرسه ولی
Undenyability غیر قابل انکار بودن
این هم غیر قابل انکار هستش که -
ساخته های اندیشه ای و مادی
Natural scientificانسانی- آفرینشی یا
نیستن و بی ربط ببدن انسان و هستی میباشن.
و نتیجه این بی ربطی
بیماریها گوناگون روانی – بدنی –اجتماعی – و خسارات بی ابتها
بمحیط زیست و فضا و غیره – میباشد
که دلیلی بدون انکار در اشتباه بودن – ساخته های اندیشه ای و مادی
انسانی – هستش .
The only way to go تنها راه درست
با توجه با اشتباه غیر قابل انکار شدن – ساخته های انسانی
تنها راه درست برای رفتن – راه آفرینشی هستش و
انسان میباشد. همچنانکه هستی بدون کمک انسانی
آفریده شده و کار میکنه –
بهمون گونه میتونه انسان بدون ساخته های اندیشه ای و مادی
خودش – یک زندگی سطح بالای آفرینشی یا
داشته باشه High Natural Scientific Life
(((((())))))(((((())))))
Practicability
دو باره نمونه برای انجام دادنی بودن این دید ها و اندیشه ها
وجود هستی هستش –که
بدون کمک انسانی آفریده شده و کار میکنه و حتی از کار خودش و بودن خودش در این دنیا – آگاهی نداره.
Falsification
انکار کننده باید ثابت کنه که بدن کمک انسانی نمیتونسته –هستی وجود داشته باشه و کار بکنه.
اثبات چنین انکاری مطلقا وجود نداره چرا که
1 – بد ن انکار کننده و هستی
قبل از آگاه شدن انسان از وجود خودش وجود داشته
)))))))))))))(((((((((((((((
(((((())))))(((((())))))
4 – پ از انکار وجود مطلق تا تکامل تدریجی
1 - یکی از اولین نکاتی که انکار کنندگان وجود یک پروردگار
انکار وجود یک مطلق هستش.
همچنانکه بیان شد
اکه این انکار قطغی یا صد در صد باشه
یک پارادوکسی میشه که – خودش را نفی میکنه و چیزی را که میخواهد رد بکنه – ثابت میکنه .
مثلا وقتی میگه صد در صد یا مطلقا گ مطلققی وجود نداره –
این با قطعیت رد کردن – خودش اعتقاد ببودن مطلق هستش
منتها – انکار کننده در عمل میگه
ما اجازه داریم بگیم که – مطلقا مطلق وجود نداره ولی
طرف مقابل اجازه نداره که بگه – مطلقی وجود داره.
(((((())))))(((((())))))
2 - انکار اثر گذاری غیر ماده در ماده – از بیرون ماده
در این مورد – خدایی را که غیر ماده باشد و در ماده اثر بگذاره – اونو
بیافرینه و با اون پدیده هی دیگ رو پدید بیاره - رو نفی میکنن.
همچنانکه پیش از این بیان شده
الف – علت وجودی یا بودن ماده –
بوسیله -خصلت غیر مادی " مادی حس کردن اندیشه " هستش
ب – تمام کوشش های روزانه و مادی انسان –
پیاده گردن – فکر غیر مادی یا انجام افکار در اون رلبطه هستش.
مثلا رفتن سر کار – رفتن دبستان یا دانشگاه و دیگر
همه نشان اثر گذاریبر بدن مادی یا کارهای مادی هستش.
.................................................
پ – تمامی ابداعات مادی انسان نشانه – پیاده کردن
اندیشه غیر مادی مشلا قاشق یا موبایل – در تولید
قاشق و موبایل مادی هستش
............................................
ت - خصلت غیر مادی – اثر گذاری – مغز
همچنانکه پیش از این بیان شده
هر حرکت فیزیکی یا مادی بدن انسان
نتیجه پنج کار غیر مادی مغز هستش .
مثلا اگر کسی جایی نشسته و میخواد یک حرکت فزیکی انجام بده
و از جاش بلند شه.
......................................
یک – روند یا پروسه کارهای مادی و غیر مادی مغز
برا مثال کس جایی نشسته و فکر میکنه که از جاش بلند شه
1 - استفاده از خصلت غیر مادی " اندیشیدن "
2 – استفاده از " خصلت تصمیم گیری " برای گرفتن تصمیم
3 - استفاده از " خصلت غیر مادی اثر گذاری
4 - اثر گذاشتن بر گنش یا اپلیکیشن غیر مادی " بر خاشتن"
که منجر میشه به
5 - کار مادی بلند شدن از جا 6 – و فرد از جاش بلند میشه
و در نتیجه قبل از یک کار فیزیکی بدن
شخصیت غیر مادی هر فردی پنج کار غیر مادی میکنه که
منتهی به کار مادی یا فیزیکی میشه.
...............................
ث - بی خبری ماده از وجود خودش
همچنانکه بیان شده ماده بخاطر نداشتن خصلت های
انیشیدن – آگاه شده – اراده کردن – تصمیم گرفتن و انجام اون
نه تنها نمیتونه کاری بکنه بلکه او – حتی از بودن خودش هم
در این هستی آگاهی نداره.
این بودن ماده – کار کردن او و آگاه نبودن او از بودن خودش
د لیل غیر قابل انکاری بر وجود آفریدگار هستش
که نیرون از ماده – ماده رو آفریده و با اون پدیده های گوناگون رو آفریده..
(((((())))))(((((())))))
3 - نظریه های گوناگون
E = MC2 / ماده و انرژی
/ بیگ بنگ یا انفجار بزرگ
/ نیروی جاذبه
/ فضا زمان
/ ودیگر
هیچکدوم از اینها نیروی اندیشیدن – آگاه شدن – اراده کردن – تصمیم گرفتن و انجام اونو ندارن.
از اینرو نه تنها اینها هیچگاه
نمیتونن تصمیم گیرنده و انجام دهنده اون باشن
حتی اونها از وجود خودشون هم در این هستی آگاهی ندارن.
(((((())))))(((((()))))
4 - چگونه هستی کار میکنه ولی از بودن خودش
هم آگاهی نداره ؟
مانند کامپیوتر و دستگاه های دیگه ای که انسان اختراع کرده که
کار میکنند ولی از وجود داشتن خودشون هم خبری ندارن
.
(((((())))))(((((()))))
5 – چگونه هستی آفریده شده ؟
در شک بالا 4 ردیف وجود دارن
ردیف 1 - جها نقطه هستش بعنوان – چهار اندیشه یا ایده
که بیان نشده چی هستن.
ردیف 2 - ایده ها شکل مادی گرفتن – بوسیله نوشته .
ردیف 3 – اندیشه ها – پیکر مادی گرفتن – بوسیله شکل.
ردیف 4 – ایده ها - پیکر مادی گرفتن – در چیزهایی که هستن.
بهمون گونه ای که 4 نقطه بدون هیچ اطلاعاتی در ردیف 1 در ردیف 4 به یک پدیده مادی ما نند
اتم – سلول و دیگر تبدیل میشه
بهمون گونه اگه عکس این راهو بریم م
پیکر فیزیکی پدیده ها – در ردیف یک
به ساختار کتی و وتوان کلی و غیر مادی (س ت ا ) -
پدیده ها منتهی میشه. که این (س ت ا ) ی هر پدیده و آفرینش
یک کوپی از
( س – ت – ا ) اصلی هستش که آفریدگار آفرینش هستش
برای ملموس شدن این اصل و کوپی همچنانکه پیش از این گفته شده
برای نمونه شما میتونید یک کامپیوتر رو در نظر بگیرید که با
سافت ویر و ا پلیکیشن های گوناگون کار میکنه.
این سافت ویر و اپلیکیشن کامپیوتر –
سا فت ویر و اپلیکیشن های درون مغز برنامه ریز نیست بلکه
یک کوپی از اون اصلی هستش.
00000000000000000000000000000000
6 . چگونه – اندیشه بماده تبدیل میشه
مغز انسا ن
تبدیل شدن اندیشه بماده و
تبدیل شده ماده باندیشه
برای ملموس شدن این – تبدیل دوگانه و جداگانه
اندیشه بماده و ماده باندشه
باز از مغز انسان کمک میگیریم – گفتگوی دو نفر
یکی گوینده و دیگرس جواب دهنده.
1 - گوینده – فکری غیر مادی – مثلا دعوت کردن طرف مقابل رو
در سر داره.
2 - مغز ا نسا ن اندیشه دعوت غیر مادی رو –
با استفاده از خصلت غیر مادی- تبدیل اندیشه – بماده -
بصدا ی گفتاری " من شمارو دعوت میکنم –
تبدی میکنه
3 - شنونده - گوش شنونده صدای مادی رو گرفته و
مغز با استفاده از – خصلت تبدیل ماده به اندیشه
صدای مادی رو – به محتوای اندیشه ای اون
یعنی " من شمارو دعوت میکنم –
تبدیل میکنه و
شخصیت غیر مادی هر کسی
با استفاده از – خصلت اندیشه ای خس کردن ماده -.
و در نتیجه
بهمون گونه ای که
مغز انسان اندیشه رو بماده و ماده رو باندیشه تبدیل میکنه
بهمون گونه آفریدگار
آفریدگاری که این خصلت هارو بانسان داده
در سطح هستی و عالم و با توان مطلق -
اندیشه های خودشو بماده تبدیل میکنه و مثلا
اندیشه غیر مادی اتم – سلول – مغز انسان رو .
به اتم سلول و مغز مادی تبدیل میکنه .
وهر گاه بخواد – پیکر فیزیکی پدیده هارو میگیره
(((((())))))(((((())))))
7 - انتخاب طبیعی و تکامل تدریجی
با احترام زیا د به چارلز داروین بعنوان افراد بسیا ر کمیاب
تحقیقات خودشو روی آفرینش که " کتا ب آفریدگار" هستش
انجام میداد.
داروین مانند هر انسانی و حتی تمام انسانها با یکدیگر –
هم اندیشه ای و هم فیزیکی – نسبی بود و در این نسبیت
اشتباهاتی هم داشت . از جمله تیوری های
انتخاب طبیعی و تکامل تدریجی .
هصتی و توسعه هستی
همچنانکه پیش از این گفته شده برای اینکه موجودی بخواد
تصمیم گیرنده – خالق –و توسعه دهنده باشه باید
خصلت های ( ا آ ا ت ا ) یعنی خصلت ا ندیشیدن - آگاه شدن –
اراده کردن – تصمیم گرفتن و انجام اونو داشته باشه .
در هستی یا آفرینش
/ نه بخش فیزیکی هستی یا عالم
/ نه قوانین ساختاری و کارکردی مانند
فیزیک – شیمی – بیولوژی و دیگر و
DNA و نه قوانین /
/گه جزو قوانین دیگر هستش
هیچکدوم نه تنها خصلت های ( ا آ ا ت ا ) رو ندارن از
بلکه از بودن خودشون هم در این هستی آگاهی ندارن و
در نتیجه
نه قسمت مادی آفرینش – نه قوانین غیر مادی – ساختاری و کار کردی آفرینش – و نه دی ان ای -
هیچکدوم
هیچ نقش تصمیم گیرندگی – آفریدن و توسعه دادنی رو ندارن.
(((((())))))(((((()))))
8 - چگونه آفریدگا ر همه کارهای آفرینش رو هدایت میکنه ولی خودش حرکتی نداره ؟
الف ...............تا................ی
در نوشته یا شکل بالا هر فردی اگه
الفبا رو از" الف " شروع کنه و اونو تا " ی " ادامه بده
در اینکار - اون فرد با چشم خودش از " الف " حرکت میکنه
بعدش " ب " و تا " ی" چشمها و سر او حرکت داره.
ولی شکل یا نوشته هیچ گونه حرکتی نداره.
باین گونه گه
آفریدگار یا ( س ت ا ) بعنوان ساختار کلی اصلی و توان اصلی آفرینش یعنی
الف.............................تا ......................... ی- آفرینش
هیچگنه حرکتی نداره و فقط پدیده ها هستن که حرکت دارن.
(((((())))))(((((())))))
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Universe view and future societies
Contact:
info@futuresocieties.net
universeview@futuresocieties.net
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::